Gara2 Melatah, 2 Wanita ‘Serah Diri’ Dekat Polis Curi Tumpuan Netizen

Sedia maklum, melatah adalah satu penyakit yang dekat dengan masyarakat dimana ia merupakan tindakan mengeluarkan perkataan atau berbuat sesuatu secara tidak sengaja akibat terkejut. Kadangkala, melatah juga menjadi bahan hiburan orang ramai apabila gelagat spontan mereka yang tidak disangka-sangka.

Perkongsian video yang dimuat naik semula menerusi Instagram mStar ini turut menjadi perhatian, lalu menghiburkan warganet dengan gelagat dua orang wanita yang melatah dihadapan polis.

Video pendek ini telah ditonton hampir 300,000 kali oleh warganet dimana menerusi video, dua orang wanita melatah dihadapan seorang polis sehingga bertindak spontan dengan memasuki dan cuba menolak kereta polis.

“Ni melatah level parah dah rasanya… adoi, kesian abang-abang polis. Kawan korang ada tak kaki latah…”

 

Gelagat melatah dua orang wanita ini tular dilaman sosial dan mengundang warganet meninggalkan pelbagai reaksi mereka yang terhibur sehingga ada yang mengulang tayang video berkenaan.

Dalam pada masa yang sama, lebih 40 ribu tanda suka diberikan menerusi perkongsian video tersebut dimana selebriti turut meninggalkan maklum balas mereka diruangan komen.

“Level melatah ni limited sampai serah diri nak masuk kereta polis…”


“15 kali tengok pun tak puas gelak lagi… hahaha”


“Merasa la mereka naik kete polis hahaha”

Sumber: HCL

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "Gara2 Melatah, 2 Wanita ‘Serah Diri’ Dekat Polis Curi Tumpuan Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Shares