Ali Puteh beli motor baru, sekali ada komen ‘nak4l’ netizen bikin Ali ‘panas’

Ali ada memuat naik gambar motor baru. Menurut Ali dai membeli motor tersebut dengan tunai, kerana jika beli dengan loan akan memakan masa

“Dah jom balik..ape lagi hentam lah netizen gambr ni…sedap membaca ni” tulis Ali berserta gambar motor baru

Namun begitu, pelbagai k3caman di lemparkan oleh netizan dan ada yang mendkwa Ali beli dengan menggunakan duit anak yatim

Seorang netizan ada menawarkan hibah kepada Ali sekeluarga, sekali Ali mahu bagi penampar.

“Nak tanye encik Ali dah ambil hibah ke belum tuk anak isteri?” tulis pemilik akaun elina_intan

“bagi ic saya hibah penampat kat awzk sekali” balas Ali

“Beli pakai duit abam la ni” tulis seorang lagi pengguna Ig

Tidak cepat melatah, Ali hanya menasihati individu tersebut supaya terus fokus kepada penjualan buger sahaja.

Namun begitu masih ada lagi mereka yang terus menykong Ali dan memberi kata-kata positif kepada beliau.

“Sabar je ali aku dpt rasakan perasaan ko dimana ko difitnah dituduh mcm 100 beban salah tu di atas badan kau. Yg lain x tahu li. Diaorng baku hantam kau tanpa selidik perkara sebenar. mindset diaorng fkir apa? Kesian balu. Kesian anak arwah. Knpa balu CACAT ke x bole kerja dah smpai smua nak tala duit arwah. Aku tngk satu per satu vid kau smua. Balu jenis x mengaku salah. Mungkin dia x bole hidup terus mati kot klo x makan duit arwah. Kau sabar je lah smua ni dugaan buat kau anggap benda” ni la bole bimbing kau masuk ke dalam syurga allah. Sama” kita muhasabah”

Selepas selesai isu tuntutan faraid Khamis lalu, dalam pada itu b4lu Allahy4rham Abam Bocey iaitu Nor Hidayah meluangkan masa dengan membawa anaknya Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey berjalan-jalan di sekitar Kuala Lumpur.

Menerusi laman Instagram, ibu berusia 28 tahun berkenaan berkongsi posting memaparkan.

Hamzah yang berusia setahun dua bulan itu seronok menikmati pemandangan di ibu kota beberapa hari lalu.

Apa-apa pun yang berlaku, di harapkan hubungan Ali dan kakak ipar beliau kembali pulih demi anak arw4h Abam yang masih lagi kecil.

 

Sumber: trendingsangat

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "Ali Puteh beli motor baru, sekali ada komen ‘nak4l’ netizen bikin Ali ‘panas’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Shares