“Kahwin dgn biawak hidup buat ape”- Fara Mendoza ‘bahasakan’ Anju? Sekali Anju balas balik

Fara Mendoza nama yang sedang popular ketika ini. Sebelum ini Fara Mendoa ada hadir ke SPRM untuk beri keterangan namun semuanya dah selesai. Fara berkata dia hanya hadir untuk beri kerjasama kepada pihak SPRM sahaja.

Semalam, agak hangat di laman media sosial antara Fara Mendoza dan juga Zarina Anjoulie. Kedua-dua mereka ini ada berbalas kenyataan.

Fara Mendoza telah membuat satu live yang mana dia ada menerima beberapa mesej dari netizen mengatakan Zarina ada cakap sesuatu di belakangnya.

Dari video itu, Zarina Anjoulie ada persoalkan tak ada orang nak kahwin dengan dia, dan di mana rumah dan juga jam Rolex milik Fara Mendoza. Lepas itu Zarina ada menyanyi mengatakan “kau tak kerja mana datangnya duit itu”.

Ini pula respon dari Fara Mendoza melalui satu video

“Kenapa bila buat live kena asyik nak sibuk, cakap tentang diri saya? Mengapa cakap tentang jam rolex saya, gelang, rantai, dah kenapa? Hati tak tenang ke, kesian”.

“Saya tak nak layan dia, tapi pelik, cakap saya tak kerja. Aku dah pun beli rumah, tetapi dia cakap aku tak kerja pulak, macam kelakar pula“.

“Nak bangga dah kahwin, aku tak kisahlah. Kamu masa kahwin pun tak ada sape yang datang, pondn je datang. Sedar lah diri tu. Kawan pun tak ada”.

“Kahwin dgn kau tu pun penganggur, biawk hidup. Sekarang kau bela biawk hidup, itu pun kau nak bangga. Kalau aku bela biawk dah lama aku kahwin sebab aku ada duit”.

Ini video dari Fara Mendoza. Korang tengok la sendiri

Sementara itu, Zarina ada memberi respon tentang pekerjaan suaminya. Ada satu gambar menunjukkan suaminya sedang berniaga. Kata Zarina, dia tak kisah jika ada orang nak perlekeh suaminya cari rezeki seperti itu

Kalau orang mahu gelak suami aku berniaga macam gini tidak mengapalah. Kalau pakai BMW kena panjat pagar tak guna juga, proud wife”.

Kisah antara Zarina Anjoulie dan Fara Mendoza ini mendapat perhatian para netizen di luar sana. Sebelum ini kes antara mereka pernah juga naik mahkamah.

Sambungan dari kes semalam..

“Yg kahwin dgn kau pun penganggur, biawak hidup.. kau bela biawak idup tu kau nak bangga?” – Fara Mendoza

”Kesian kan orang macam ni. Apa la masalah hati dia, lucu kan. Sebenarnya video ni ada orang sent kat saya di DM. Kenapa bila live nak kena cakap pasal saya?”

Itu kata-kata pedas keluar dari mulut Fara Mendoza yang juga merupakan pelakon, model dan personaliti media sosial Malaysia.

Fara atau nama sebenarnya Norfaralinah binti Md Yunus mengeluarkan kata-kata itu terhadap bekas pelakon, Zarina Anjoulie sewaktu live di Instagram beliau.

Sebelum itu Fara berkongsi video yang dihantar seseorang kepadanya yang menunjukkan Zarina mempersenda beliau ketika sedang membuat live.

” Kenapa nak cakap pasal jam rolex saya, nak cakap pasal gelang saya, rantai saya..kenapa? Memang saya tak layan dia, cuma pelik..lepas tu cakap saya tak kerja.

” Haii dulu bukan main hiina saya dulu jual kerepek tepi jalan, depan 7E.

” Lepas tu bila aku dah beli rumah, cakap aku tak kerja pulak? Tak ke mental orang macam ni..macam kelakar.

” Kau nak bangga sangat orang kahwin..aku tak kisah lah.

” Aku tak pernah kisah pasal kau kahwin ke, tak kahwin ke..kau kahwin pun takde siapa yang datang, pond4n je yang datang. Sedar diri tu sikit.

” Siapa ada kat sisi kau? Kawan pun takde, Bff pun takde.. Ya Allah kau boleh pertikaikan kenapa aku tak kahwin..

” Yang kahwin dengan kau pun penganggur, biawak hidup.. kau bela biawak hidup tu kau nak bangga?

” Helloo kalau aku nak bela biawak hidup, dah lama aku kahwin.. aku dah seratus kali kahwin kemudian cerai, kalau aku nak. sebab aku ni berduit!

” Tapi aku tak macam tu, so cerita dia jangan nak bangga lah bela biawak hidup, bagi makan pakai semua.

” Eh aku tak faham lah dengan dia ni, tak habis-habis cakap pasal aku..padahal aku tak hingin cakap pasal dia

” Hey kau kahwin ke, terbongkang ke orang tak heran lah. Kau nak pindah mana-mana ke kubvr ke, ner4ka ke orang tak heran kat kau..

Video yang berdurasi 56:36 minit itu meraih lebih 64 ribu tontonan dan berpuluh komen dari pengikut Fara.

Umum mengetahui Fara dan Zarina sering bertel4gah di media sosial.

Sementara Jun lalu, Fara juga telah menang s4man malu ke atas Zarina yang difailkan peguamnya pada Januari lalu di Mahkamah Tinggi Seremban, Negeri Sembilan.

Fara ketika itu berjuang untuk kes selepas terganggu dengan penyebaran gambar b#gel dilakukan pihak berkenaan dan tudvhan menggvgurkan ank.

Respon Anju..

Sementara itu, menerusi satu perkongsian di Instagram, Zarina atau lebih dikenali sebagai Anju dilihat memuatnaik hantaran terbaru.

Bagaimanapun Anju tidak menyatakan secara khusus kepada siapa entri tersebut ditujukan.

”Orang nak gelakkan laki aku niaga camni takpe la kalau stakat pakai BMW tapi kena panjat pagar tak guna gak”, tulis Anju.

Menerusi ruangan komen pula ada pengikut yang dapat mengagak hantaran itu adalah sebagai respon balas Anju terhadap Fara Mendoza.

”Hahaahaa tak kisahla janji rejeki halal bak kata org kalau kaya jgn menunjuk, dalam Islam di panggil riak , dalam malaysia di panggil SPRM” tulis Nick.

 

Sumber: IG Fara Mendoza, Zarina Anjoulie, Slamber Media

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*