Tampil bergaya purdah, giliran Izreen Azminda berniqab?

Perkongsian terbaru pelakon, Izreen Azminda di laman Instagram miliknya mencvri perhatian ramai apabila tampil mengenakan jubah dan berpurdah.

Menerusi posting tersebut, pelakon drama Kerana Terpaksa Aku Relakan itu juga diilihat menitipkan nasihat dan kata-kata islamik di ruangan kapsyen posting berkenaan.

 

View this post on Instagram

 

Sesiapa yg berpagi pagi sedang keinginannya hanya pada dunia.. Pasti Allah akan selerakkan urusannya.. Menjadikan kehidupannya kelam kabut serta menjadikan kefakiran berada dihadapannya… Dia tidak akan memperolehi suatupun dari dunia melainkan apa yg dicatat untuknya.. . Manakala sesiapa yg berpagi pagi sedang keinginannya utk mendapat akhirat.. Allah akan memperteguhkan keinginannya itu.. menjaga urusan hidupnya dan menjadikan kekayaan dihatinya.. DAN DUNIA AKAN DATANG KEPADANYA DENGAN TUNDUK DAN TERPAKSA💛 (ayat ni kami amik dari @neelofa sbb bila kami baca hati kami tersentuh.. Semoga kami dan ampa2 semua berada dilandasanNya.. Jgn pernah berhenti berdoa.. Post mcm ni tak menunjukkan kami baik tp kami sentiasa berusaha utk berubah kearah dan jalan yg diredhaiNya.. Insyallah💛) . P/s kami masih sama takdak perubahan apa2 dari segi pakaian sebelum ni..kami masih pakai mcm dulu lagi.. Cuma kami nk habaq dan share KHIMAR yg kami pakai ni tersangat sangatlah selesa dan senang utk ampa yg berpudah nk buat aktiviti harian dengan girang.. Fuhh ayat girang tu.. Level lain maciam la cara penyampaian tu🤭🤭🤭 selesa ya amat ampa.. Sejuk ja lgsg tak panaih.. ampa boleh tgk di @ameliahassanfd @khimar.byameliahassan

A post shared by I.Z.R.E.E.N A.Z.M.I.N.D.A (@izreen.azminda) on

“Sesiapa yang berpagi pagi sedang keinginannya hanya pada dunia.. Pasti Allah akan selerakkan urusannya..

“Menjadikan kehidupannya kel4m kabvt serta menjadikan kefak1ran berada dihadapannya… Dia tidak akan memperolehi suatupun dari dunia melainkan apa yg dicatat untuknya..

“Manakala sesiapa yg berpagi pagi sedang keinginannya utk mendapat akhirat.. Allah akan memperteguhkan keinginannya itu..

“Menjaga urusan hidupnya dan menjadikan kekayaan dihatinya.. dan dunia akan datang kepadanya dengan tvnduk dan terp4ksa,” tulisnya.

Bukan tunjuk baik

Menurut pelakon berusia 35 tahun itu, perkongsian tersebut bukanlah untuk menunjukkan dirinya baik tetapi hanya meminjam kata-kata daripada selebriti, Neelofa yang membuatkan hatinya tersentuh.

“Ayat ni kami ambik dari Neelofa sebab bila kami baca hati kami tersentuh.. Semoga kami dan ampa (kamu) semua berada dilandasanNya..

“Jgn pernah berhenti berdoa.. Post mcm ni tak menunjukkan kami baik tapi kami sentiasa berusaha untuk berubah kearah dan jalan yg diredhaiNya.. Insyallah,” jelasnya.

Penampilan masih sama

Bagaimanapun, Izreen mengakui dia hanya mempromosikan khimar daripada satu jenama pakaian yang disifatkan cukup selesa untuk dipakai.

Rata-rata peminat aktress berkenaan dilihat meninggalkan komen mend0akan agar Izreen terus istiqamah dalam berpenampilan menvtup aur4t.

Moga istiqamah

Semoga dipermudahkan

Suatu hari nanti

 

Sumber: Izreen Azminda, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "Tampil bergaya purdah, giliran Izreen Azminda berniqab?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*