(Video) “Jangan gunakan muka kami sebagai tempat untuk memu4skan n4fsu awk tu”

Mengaibkan. Biarpun sebelum ini sudah banyak k3s penyalahgunaan gambar dilaporkan, namun masalah sama terus berulang dek pem3ngsa yang tidak mengenal erti simpati.

Mngsa terbaharu, Myra Nuradli di laman Twitternya menempelak lelaki-lelaki yang telah menyunting wajahnya lalu menggabungkan dengan badan yang berbgel.

Lebih memalvk4n adalah gambar tersebut diedar ke grup telegram lelaki hidung belang. Sangat menjelikkan apabila ada juga lelaki yang sanggup membayar sejumlah wang bagi mendapatkan akses tersebut.

Dalam kesed1han bersulam kemar4han, Myra menegaskan yang bukan dia seorang sahaja terpalit dengan ‘super imp0se’ ini, malahan ramai wanita turut diluc4hkan.

“Saya takkan maafkan sesiapa yang save video saya, sebar semua, ianya mengaibkan saya dan keluarga.”

Wanita itu turut meminta pihak p0lis Diraja Malaysia (PDRM) dan Suruhanjaya Kementerian Komunikasi dan Multimedia (SKMM) bertindak kerana terlalu banyak k3s sama berulang.

Foto : Twitter

Netizen turut melontarkan hal sama supaya pihak berwajib bertindak ke atas isu ini. Malahan, boleh dikatakan di pelbagai platform media sosial, golongan durj4na ini ada termasuk di YouTube.

Foto : Twitter

Foto : Twitter

Sampai bila wanita terus menjadi mngsa. Sudah sampai masanya pihak berwajib mencari solusi bagi menyekat kegiatan lelaki gil4 s3ks ini. Jangan biarkan golongan ini bermaharajalela yang akibatnya lebih dasy4t lagi.

 

Sumber : Cari via sinarviral.kini.blog

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "(Video) “Jangan gunakan muka kami sebagai tempat untuk memu4skan n4fsu awk tu”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*