“Syurga tempat awak..”- Teman lelaki kongsi video, Surya layan ibu bak permaisuri

Foto: OMM

Kita hanya mampu merancang, namun Tuhan yang menentukan. Itulah yang sedang dirasai oleh Muhammad Haiqal Adnan, teman lelaki m4ngsa bn0h Siti Nur Surya.

Masih lagi terkes4n dengan pemergian gadis yang dicintainya, remaja berusia 19 tahun itu telah berk0ngsi kenangan sepanjang bersama Allahyrham menerusi perk0ngsian di Instagram miliknya.

Menerusi r4kaman video tersebut, Surya kelihatan seorang yang ceria dan sangat disenangi. Malah, dapat diperhatikan m0men bagaimana arw4h menjaga ibunya yang terl4ntar s4kit dengan penuh kasih sayang.

“Semoga syurga tempat awak”

Pada ruangan kapsyen, Haiqal mend0akan yang terbaik buat arw4h teman wanitanya dan pada masa yang sama berharap agar pembn0h mendapat b4lasan set1mpal dengan perbu4tan kej4m yang dilakukan.

“Semoga kawan awak mendapat bal4san sep4dan dengan apa yang telah dia buat…”

Turut simp4ti dengan kem4tian arw4h yang cvkup tr4gis, rata-rata netizen menzahirkan ucapan takziah dan mend0akan buat arw4h dan keluarganya.

Salam takziah

 

Terdahulu, Allahy4rham ditemui tert1arap di ruang tamu rumah di Kampung Lubok Batu, Telemong, Kuala Berang kelmarin oleh adiknya yang baru pulang dari sekolah.

 

Sumber: Muhammad Haiqal Adnan, OMM, OhBulan

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

1 Comment on "“Syurga tempat awak..”- Teman lelaki kongsi video, Surya layan ibu bak permaisuri"

  1. Alfatiha…
    Qada n qadar tu ketentuanNya

Leave a comment

Your email address will not be published.


*