“Hope You Tak B0ring, Belum Ada Rezeki Bagi Zuri4t…”- Coretan Elizad Sempena Anniversary Ke-6

Pelakon Siti Elizad berkongsi nukilan hati sempena ulang tahun keenam perkahwinan bersama suami tersayang, Shamsul Baharin Rahman.

Coretan itu jelas menggambarkan isi hati pelakon cantik yang terkenal dengan sikap periang dan sentiasa positif ini.
Menurut Elizad, dia berterima kasih kepada suaminya kerana sentiasa berada di sisi dan bersabar dengan dugaan yang dilalui mereka.

Siti Elizad mulakan 'injection' pertama IVF, suami belajar cara suntik di rumah - “Susahnya nak dapat awak ini anak” - Hiburan | mStar

“Kami beli rumah ni pada 2018 dengan harapan 2021 siap, kami ada zuri4t sendiri. Nampaknya kita masih lagi berdua sayang ku.

“Nampaknya seperti isteri awak ini terpaksa jadi ‘baby kecik’ untuk meriahkan keluarga kecil kita. I sangat-sangat berharap you tak boring dengan I, memandangkan isteri you belum ada rezeki nak bagi you zuri4t sendiri.

“Selamat ulang tahun ke-6 sayang ku. Terima kasih selalu layan, sabar dan lindungi saya. Insha-Allah kita sama-sama doa dan terus berdoa lagi. Love u till Jannah Sayang,” coretnya.

Dalam pada itu, menerusi ruangan komen rata-ratanya mendoakan pasangan ini agar hajat untuk memiliki zuri4t termakbul.

Selain itu, warganet juga terus memberikan sokongan dan semangat kepada Elizad supaya tidak mudah putus asa.

“Kak Ijad jangan sedih ye. Rezeki tak pernah salah alamat. Allah S.W.T dah susun cantik dah ni. Semoga dapat baby kembar this year. Amin,” tulis @syahirah.mohamad_

“Saya doakan semoga Allah S.W.T berikan segala yang terbaik untuk awak, Elizad. Kesabaran, ujian-ujian yang boleh diterima dengan harapan kebahagiaan di kemudian hari. Amin,” doa @popqueen1711.

Mulakan proses IVF, suami setia temani dan jaga Siti Elizad di rumah sepenuh masa

Elizad dan suami, Shamsul Baharin Rahman sudah mendirikan rumah tangga sejak 2015 dan masih menantikan zuri4t sulung mereka.

Elizad juga sempat menjalani r4watan IVF dan hamil untuk beberapa minggu sebelum kegvguran, November tahun lalu.

#Elizad#Siti Elizad#Anniversary

 

Sumber: Gempak

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "“Hope You Tak B0ring, Belum Ada Rezeki Bagi Zuri4t…”- Coretan Elizad Sempena Anniversary Ke-6"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*