Mawar Karim & anak keluar hospital, disahkan bebas j4ngkitan C0vid-19

Awal bulan ini, usahawan Mawar Karim bersama anak perempuannya, Wan Maryam disahkan positif C0vid-19 dan telah dikuarantin serta dimasukkan ke sebuah hospital.

Kini, bekas isteri aktor Fizo Omar itu bersama anaknya telah discaj dari hospital apabila disahkan pulih dari w4bak C0vid-19 menerusi beberapa perkongsian di Instastory miliknya hari ini.

Dah keluar hospital

Sebelum ini, wanita berusia 33 tahun itu turut memuat naik sebuah posting menitipkan kata-kata semangat buat diri sendiri dan anaknya dalam melawan wabak tersebut.

Terima kasih kepada semua

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mawar Karim (@mawar_karim)

“Mungkin ini masa yang sul1t dihadapi keluarga saya. Berharap yang terbaik, kesak1tan bukan pengh4lang tapi memberi kekuatan kepada kami untuk terus l4wan,” luahnya.

Alhamdulillah dipermudahkan

Dalam pada itu, Mawar tidak lupa mengucapkan ribuan terima kasih kepada orang ramai yang berd0a dan memberi kata semangat serta ‘frontliners’ yang berjuang membendvng C0vid-19 bagi memastikan semua berada dalam keadaan sel4mat.

Perk0ngsian sebagai bek4s pesakit

Mawar pernah berkahwin dengan Fizo namun bercer4i ta4ak satu pada 10 Julai 2019 lalu. Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan Wan Maryam yang kini berusia tiga tahun.

 

Sumber: Instagram Mawar Karim, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*