M4lang Tak Berbau, Calon SPM Jatvh Dari Tingkat 3 Pada Hari Pertama Sekolah

Foto: Kisah Dunia

Hari ini, ragam anak-anak yang mulakan hari pertama sekolah nyata penuh di segenap media sosial. Walaupun sebilangan besarnya mengamalkan ‘norma baharu’ belajar dari rumah sambil ditemani ibu bapa atau penjaga masing-masing, ada juga yang kembali ke sekolah buat sekian lama.

Hal ini susulan para calon yang mengambil peperiksaan awam dibenarkan hadir secara fizikal termasuklah di kawasan yang dikenakan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

Pelajar Form 5 jatvh dari tingkat 3 hari pertama sekolah dibuka semula

Seperti tahun-tahun sebelumnya, ada saja pelbagai cerita melibatkan guru atau pelajar yang menjadi tumpuan ramai.

Namun begitu, siapa sangka hari pertama sesi persekolahan tahun 2021 di SMK Petra Jaya. Kuching, Sarawak bermula dengan episod tragedi yang agak mengerikan.

M4lang tak berbau, seorang pelajar Tingkatan 5 dilaporkan telah jatvh dari tingkat tiga bangunan sekolah tersebut.

Bangunan SMK Petra Jaya yang menjadi lokasi pelajar tingkatan lima terjatvh.

Insiden berlaku ketika berada hampir dengan kelas…mujur tiada keh1langan jiwa

Menerusi laporan portal Astro Awani, insiden mal4ng itu dipercayai berlaku sekitar jam 6.30 pagi sewaktu dia berhampiran dengan bilik darjahnya.

Pelajar yang berasal dari Kampung Tupong Batu itu kemudian segera dikej4rkan ke sebuah pusat perubatan menggunakan ambulans dan kini dilaporkan dalam keadaan yang stabil.

Dalam pada itu, petugas forensik PDRM sedang melakukan sias4tan di lokasi kejadian.

Kejadian yang dipercayai berlaku sekitar jam 6.30 pagi, ketika pelajar berkenaan berada berhampiran bilik darjahnya. – Foto Astro AWANI

 

Sumber: Astro Awani, Kisah Dunia

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*