“Bukan nak back up… tapi ramai yang sk4ndal, bezanya mereka bukan artis”- Janna Nick minta netizen tak campur urusan peribadi Shuk Sahar

ISU pergolakan rumah tangga yang sedang dihadapi pelawak Shuk Sahar masih terus hangat diperkatakan dalam kalangan netizen.

Perkara itu turut menarik perhatian pelakon Janna Nick yang mempunyai pendapat tersendiri berhubung kisah yang melibatkan kehidupan peribadi rakan selebriti itu.

Janna yang meluahkan pandangannya di laman Instagram meminta agar masyarakat tidak perlu mencampuri urusan peribadi seseorang artis berbanding dengan kerjaya mereka.

“Bukan nak backup Shuk, tapi kita tidak tahu perjalanan hidup kita ni macam mana. Ramai lagi orang di luar sana yang ada sk4ndal semua, bezanya mereka bukan artis.

“Tak perlu campur urusan peribadi dia dengan kerjaya.

“Ni sembang lebih-lebih, satgi kena m4rah…” katanya.

Isu-isu dalam kain ini kita tidak tahu siapa betul, siapa s4lah. Kena b4tang hidung sendiri baru kita nak sed4r.

JANNA NICK

PELAKON

Janna berkongsikan pendapatnya di Instagram.

Menurut Janna lagi, orang luar tidak perlu mel0ntarkan komen bvruk mengenai kisah peribadi artis kerana r1sau ia akan memakan diri satu hari nanti.

“Isu-isu dalam kain ini kita tidak tahu siapa betul, siapa salah. Kena b4tang hidung sendiri baru kita nak sed4r.

“Jadi lebih baik kita d0akan yang baik-baik. Kita dok pulun kvtuk sana kvtuk sini pun tak guna.

“Silap-silap esok-esok mereka suami isteri baik balik,” ujarnya.

Hasil perkahwinan, Shuk dikurniakan dua cahaya mata perempuan.

Menerusi laporan mStar pada Sabtu, isteri Shuk, Rossalennah Natassyiah Asshaferah mend4kwa suaminya berlaku cvrang sekali lagi dengan seorang wanita yang dikenali sebagai Fara Salleh.

Fara Salleh Mengaku Hubungan Cinta Dengan Shuk Sudah Berakhir

Bagaimanapun menerusi pengakuan secara eksklusif kepada mStar, Fara berkata hubungannya dengan Shuk sudah lama berakhir sejak kali pertama isu sk4ndal antara mereka dihidu pihak media.

Untuk rekod Fara adalah individu yang sama dikaitkan menjalinkan hvbungan dengan Shuk sekitar Julai 2020.

Shuk mendirikan rumah tangga dengan Rossalennah pada 2015 dan dikurniakan dua cahaya mata perempuan, Nur Qurratu Ain, 4, dan Nur Assyifatu Aimi yang kini berusia setahun.

 

Sumber: mStar, Instagram Janna Nick

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*