(Video) “Ianya adalah keputusan saya”- Zarina Anjoulie Akhirnya Ded4h Pvnca Pencer4ian

Peminat dunia hiburan pagi tadi dikejvtkan dengan hantaran yang dimuat pelakon Zarina Anjoulie di laman instagramnya yang mend4kwa dia sudah bercer4i.

Terima Kasih Yas' – Zarina Anjoulie Sah Bercerai?

 

Dia tidak lama kemudiannya muncul menerusi satu IG Live mempromosikan satu produk kesihatan menyebabkan ruangan komen disana diasak dengan pelbagai soalan mengenai status nya.

Sudah tidak sehaluan

Terbaru Zarina atau lebih mesra dengan panggilan Anju mengesahkan yang dia sudahpun bercer4i dengan suamiya Eilyas Azhar.

Menurut Anju, keputusan itu dilakukan olehnya kerana dia merasakan dia dan Yas sudah tidak sehaluan.

Dia dalam masa sama turut menjelaskan tiada sebarang perkara yang bvruk terjadi sebaliknya pencer4ian itu adalah keputusan yang terbaik buatnya.

“Seperti yang anda tahu, ya saya dah bercer4i. Bukan saya s1buk nak kec0h pun tapi ramai yang dah bertanya”

“Tiada apa yang tervk pun (berlaku) tapi saya rasa kami tidak lagi sehaluan dan ianya adalah keputusan saya” ded4h Anju menerusi video tersebut.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zarina Anjoulie (@anjoulielavocah1)

“Terima kasih banyak-banyak kepada semua orang yang mesej dan call Anju, terima kasih kerana prihatin. Saya sangat terharu tapi ini yang terbaik untuk saya.

Mahu fokus pada kerja dan keluarga

Jelas Anju lagi, dia kini hanya mahu fokus pada kerja dan keluarga.

“Saya nak fokus kerja, anak dan keluarga, anak saya. Saya hanya nak luangkan masa dengan keluarga sebab saya dah terlalu lama duduk berseorangan. Saya nak gunakan masa ini untuk lebih rapat dengan mereka” katanya lagi.

Kahwin terlalu awal

Namun menerusi IG Story nya, Anju memaklumkan dengan nada emosi, yang dia berkahwin terlampau cepat kerana mendapat desakan ramai antaranya golongan pendakwah.

“Aku rasa aku kahwin terlalu cepat. Sebab orang lain punya ‘pressure’, itu sahaja. Sekarang aku tengok orang cepat sebab desakan orang ramai.

“Yelah dengan PU semua suruh aku kahwin. Korang ni menggelabah.

“Lain kali jangan dengar cakap orang, dengar cakap PU. Buat apa yang korang nak. Jangan kahwin atas desakan orang lain. Inilah kesillapan yang aku buat”

Status Cer4i Dah Padam? – 2 Jam Selepas Beritahu Dah Cer4i, Anju ‘Up’ Video Sampai Jadi Buah Mulut Ramai

Terdahulu, portal hiburan melaporkan Zarina Anjoulie memuat naik foto di laman Instagramnya memaklumkan bahawa dia sudah bercer4i.

Selepas 2 jam, Zarina dilihat pula memuatnaik status dan vdeo terbaru di Instagram beliau.

Seakan tiada apa yang berlaku dan tiada reaksi kesed1han di wajahnya, Zarina berkongsi vdeo mempromosikan produk.

Video tersebut meraih lebih 7 ribu likes dalam masa berapa minit sahaja.

Timbul juga tanda tanya adakah Zarina sengaja mencetus gimik? Ia kerana vdeo mempromosikan produk dibuat hanya selepas 2 jam beliau membuat pengakuan bercrai.

“Nape anjuu..nampk macam bahagia je sebelum ni…sayang laaa..” tulis seorang netizen.

“Try to fix it back! Seronok tengok you guys happy & easy all these while. Perbaikilah apa yg silap, both of you… for the sake of martin as well..” tulis seorang lagi netizen.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zarina Anjoulie (@anjoulielavocah1)

Tiada lagi status cer4i yang dimuat naik sebelumnya di laman sosial Anju..

Status dibawah tidak lagi kelihatan

Terima Kasih Yas' – Zarina Anjoulie Sah Bercerai?

Tidak dapat dipastikan apa yang berlaku kerana belum ada apa-apa penjelasan sebenar baik daripada Anju mahupun Yas. Apa pun, ramai peminat dan netizen mend0akan agar ianya bukanlah seperti apa yang Anju coretkan sebelum ni dan berharap mereka berdua kekal bersama.

 

Sumber: Buzzkini, Instagram Zarina Anjoulie

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*