“It’s The Final Countd0wn,”- Bakal Bers4lin Tak Lama Lagi, Scha Makin Berseri-Seri!

Diam tak diam, pelakon dan pengacara Scha Al Yahya dan Awal Ashaari bakal menimang cahaya mata kedua mereka tidak berapa lama lagi.

Keh4milan yang diumumkan oleh anak kesayangan pasangan ini, Lara Alana sekitar bulan Ogos tahun lalu kini sudah pun mencapai due date nya. Scha bakal melah1rkan b4yi keduanya itu pada Februari depan.

Beberapa hari lalu Scha dilihat memuat naik beberapa keping gambarnya sambil memberi gambaran bakal bers4lin dalam masa terdekat.

“It’s the final countdown,” k0ngsi Scha.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Scha Alyahya™ (@schaalyahya)

Malah menerusi Instastory, Awal turut berkongsi sekeping gambar dengan kapsyen tidak sabar menantikan b4yi kedua mereka. Semua persiapan sudah dilakukan sebaiknya, hanya menunggu si kecil untuk bersama mereka.

“Kita hanya merancang, Allah menentukan,” tulis Awal ringkas.

Malah menerusi instagramnya, Awal turut berselor0h sambil berkongsi sekeping gambar zirafah yang mungkin digunakan untuk menghias bilik comel b4yi kedua mereka.

“Zaripah dah tunggu, and we are all waiting for you, #schawalJR,”selor0h Awal lagi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Awal Ashaari ® (@awalashaari)

Saran Ambil Sunt1kan V4ksin inflvenza

Dalam pada berk0ngsi rasa teruja untuk menyambut kelahiran b4yi kedua mereka, Scha dan Awal juga sentiasa mengamalkan gaya hidup sihat terutama ketika berdepan p4ndemik yang meng4ncam dunia kini.

Terdahulu, Awal juga berkongsi sekeping gambarnya bersama Scha sambil berkongsi saranan untuk mengambil sunt1kan v4ksin inflvenza terutama bagi ibu h4mil dan kanak-kanak.

“Tak lama lagi Awal & Scha akan jadi new Mommy & Daddy again, inshAllah.

“Keluarga adalah segala-galanya. Lindungilah orang yang tersayang daripada seles3ma.

“Jumpa dengan doktor anda untuk maklumat lebih lanjut mengenai v4ksin inflvenza semasa keh4milan,” kongsi Awal di instagramnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Awal Ashaari ® (@awalashaari)

Sememangnya v4ksin yang satu ini membuatkan tubuh jadi lebih kuat malah terh1ndar daripada ser4ngan selesema dan sebagainya. Bukan hanya ibu meng4ndung, bahkan kanak-kanak juga amat disarankan untuk mengambil sunt1kan ini.

Semoga kelah1ran b4yi kedua pasangan ini dipermudahkan segalanya.

Lara umum Scha hamil

Schawal Baby Boom Kongsi Detik Kelah1ran Adik Lara..

Terdahulu, Awal, Scha dan Lara kini muncul dalam satu program realiti terbaru Schawal Baby Boom yang bakal bersiaran pada setiap Khamis, jam 9 30 malam di Astro Ria.

Kata Scha melalui petikan terdahulu, ia adalah satu perk0ngsian mengenai kehidupan mereka serta perjalanan menyambut b4yi kedua mereka.

“Sekarang ni Scha tengah ada realiti program baru, Schawal Baby Boom dan yang menariknya ia berkisarkan kehidupan kami sekeluarga serta baby yang bakal dilahirkan kelak.

“Kami juga berkongsi perkembangan mengenai baby, rumah baru dan hobi Awal yang suka memasak.

“Kalau dulu kita ada Lara Oh Lara, kali ini Schawal Baby Boom 2021 pula,” kongsinya.

Kredit: @awalashaari & @schaalyahya

 

Sumber : Pa&Ma, Soyalemon

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*