(Video) TersasuI ‘Kampus’ Bertukar Jadi ‘P4mpers’, Pembaca Berita Ini Buat Hal Lagi

Nama pembaca berita RTM, Syairul Islam sebelum ini pernah menjadi sebutan netizen apabila tersasul ketika membuat laporan untuk program Selamat Pagi Malaysia.

Syairul atau nama penuhnya Muhammad Syairul Islam Basmullah pada ketika itu tersasul menyebut perkataan masyarakat menjadi ‘masyarakot’.

Namun, baru-baru ini pengacara yang berusia 22 tahun itu berkongsi satu video memaparkan dia sekali lagi tersasul ketika sedang membaca berita.

Alamak, lagi sekali! Hahaha

Menerusi video tersebut, dapat didengari Syairul yang sedang membincangkan mengenai mahasiswa dan mahasiswi yang akan pulang ke kampus masing-masing.

Walau bagaimanapun, kerana begitu laju perkataan kampus tersasul menjadi Iampin pakai bvang iaitu jenama ‘pmpers’.

“Kunci dia, kau jangan over nervous atau over confident! Jangan pula yang balik kampus tu bawa pmpers sekali eh,” selorohnya.

Perk0ngsian video tersebut menerima pelbagai reaksi daripada warganet yang rata-rata turut terhibur dengan kesaIahan yang tidak disengajakan itu.

Aih macam-macam cabaran kalau bersiaran menerusi TV ni. Nasib baik Syairul masih kekal ‘steady’ dan profesional macam tiada apa yang berlaku!

 

Sumber: Instagram Syairul Islam Basmullah, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*