(Video) ‘Baru Semangat Anak Ayah Nak Main Game’- Pemuda Seb4k Bapa Hadiahkan Kerusi Gaming

Setiap ibu bapa sudah pastinya menginginkan apa yang terbaik buat anak-anak mereka. Bahkan, mereka akan berusaha ker4s bagi memastikan segala keperluan dan keinginan anak mereka tercapai.

Seperti perk0ngsian seorang pemuda dikenali sebagai Am, menerusi beberapa buah video di laman TikTok menceritakan pengalamannya mendapat kejvtan daripada ayahnya sendiri.

Apa yang lebih menarik, apabila ayahnya menghadiahkan dia kerusi baharu yang sesuai digunakan ketika bermain game.

Kejvtan si ayah

Foto: Am

Kisahnya bermula, apabila ayahnya secara senyap memasuki bilik pemuda itu sambil menutup matanya. Ketika itu, si anak yang sedang leka bermain game sama sekali tidak menyangka akan menerima kejvtan daripada ayahnya.

Ayahnya ketika itu datang, dengan membawa sebuah kotak besar yang mengandungi hadiah buat anaknya.

Bahkan, jika dapat dilihat reaksi pemuda itu begitu teruja dan berulang kali mengucapkan terima kasih dan memeluk ayahnya atas hadiah tersebut.

Pada masa yang sama, ayahnya juga sempat menitipkan beberapa pesanan buat anaknya dan menjelaskan kerusi tersebut dibeli dengan harga yang mahal.

Baru semangat anak ayah nak main game, jangan lupa solat!

Apa yang membuatkan netizen berasa seb4k apabila, anaknya terus memelvk ayahnya beberapa kali sebaik sahaja membuka hadiah tersebut.

Ayah penyayang

@am_johor

Sumpah aku terharu gile weh😭.Tak mintak pon.Tapi Alhamdulillah dpt seorang ayah yg memahami🥺”. #fyp #fypシ #fypシ゚viral #surprises #myfather #pubg

♬ Put Your Records On – Ritt Momney

@am_johor

Balas kepada @hensemboy56 saya post part 2 ye😌Tak sangka pulak dpt view apa yang aku sangka kan😅”.Thanks My Followers Support❤️”. #fyp #fypシ

♬ Put Your Records On – Ritt Momney

Jangan k3cewakan ayah

Sumber: Am, Ohbulan

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*