M3sra dengan Azira Shafinaz, Sharnaaz Ahmad dah jumpa pengg4nti?

Meskipun bek4s isterinya selamat mel4ngsungkan perkahwinan bulan lalu, aktor Sharnaaz Ahmad tenang dan bahagia menjalani kehidupan bersama anak mereka Jebat Jayden.

Terbaru, t1mbul pula d4kwaan mengatakan Sharnaaz atau nama penuhnya Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad  telah bertemu pengg4nti untuk mengisi kek0songan hati.

Menerusi laman sembang Cari, sebuah paparan skrin InstaStory milik Sharnaaz dik0ngsi memaparkan aktor drama Cinta Bukan Kr1stal itu bergambar m3sra bersama aktres Azira Shafinaz.

Papa Jebat dah jumpa pengg4nti?

Berdasarkan gambar di InstaStory tersebut, Sharnaaz mengucapkan terima kasih kepada Azira yang juga ahli kumpulan DeFam, disertakan emoji ‘ki$s’ kerana memberikan hadiah pelitup muka.

Sebelum ini, aktor berusia 36 tahun itu juga pernah memuat naik sebuah posting sempena ulang tahun kelah1ran Azira yang ke-29 pada 26 September lalu.

Moga perjalananmu diberkati Allah

Selain itu, ada juga beberapa pengguna laman Twitter berharap agar pasangan pelakon yang pernah bergandingan dalam drama Isteri Misteri itu akan bertemu j0doh satu hari nanti.

Harap2 kahwin dengan Azira

Jangan tunggu lama2, sesuai dah tu

Terdahulu, Sharnaaz mendirikan rumah tangga dengan Noor Nabila pada 31 Mac 2017, namun mengambil kepvtusan untuk bercer4i pada Julai tahun lalu.

Malah pada tahun lalu, media tempatan turut melap0rkan bahawa Azira sedang bercinta dengan ahli perniagaan, Yasser Khan. Bagaimanapun, tidak diketahui status terkini tentang hvbungan mereka.

Namun sehingga artikel ini ditulis, tiada penges4han lanjvt daripada Sharnaaz dan Azira mengenai spe.kvlasi berkenaan.

 

Sumber: Cari Forum , Instagram Sharnaaz Ahmad , Twitter, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*