“Tak sedar diri..”- Suami Bergambar Mesra Dengan Wanita Lain, Isteri P4srah Sendirian Di Pelamin

Kebiasaannya majlis perkahwinan adalah hari paling gembira buat pasangan pengantin lelaki dan perempuan. Ini kerana di hari bahagia tersebut, mereka dilayan bagaikan raja sehari dan menerima ucapan serta d0a daripada para tetamu.

Bagaimanapun, lain pula berlaku dalam kisah pasangan pengantin dari Indonesia ini di mana video majlis kahwin mereka menjadi tvlar dan dibanjiri kec4man netizen.

Menerusi video berkenaan, apa yang menjadi perhatian netizen adalah pengantin lelaki yang dikenali sebagai Rangga dilihat leka bergambar dengan wanita lain di atas pelamin.

Dia meng4baikan isterinya yang hanya duduk terdiam melihat suaminya men3mpel begitu mesra bersama wanita lain.

Bukan itu sahaja, tetamu wanita itu juga seperti tidak mempunyai rasa m4lu dan selamba bergambar sambil menya4ndarkan kepala di bahu pengantin lelaki.

Seakan dia pula yang menjadi pengantin wanita pada hari tersebut. Namun begitu, masih belum diketahui apakah hvbungan sebenar antara wanita itu dengan mempel4i lelaki sehingga begitu rapat sebegitu.

Padahal, pengantin wanita hanya mampu terdiam dengan ekspr3si wajah yang tak dapat digambarkan saat meliht suaminya sibuk bersama wanita lain.

S0pan ke macam tu?

Menjengah ke ruangan k0men, netizen melvahkan perasaan ger4m dan mengec4m tindakan si lelaki yang disifatkan tidak menjaga perasaan isterinya kerana terg4mak bersentvhan dengan wanita lain.

Namun, masih ada segelintir netizen bersangka baik menganggap tetamu wanita itu ‘mungkin’ adalah saudara si pengantin lelaki…

Hargailah isteri tu

Tak sed4r diri

Lay4k untuk dipvkul

Pengantin lelaki kvrang aj4r

Kalau saudara tak apa, kalau bek4s kekasih.. Memang nak kena

 

Sumber: Instagram @undercover.id, BD

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*