“Suka hati la jadi ke tak jadi”- Lain Macam Je KeIuhan Di Instagram, Uqasha & Kamal Adli Berantakan?

Mengikuti kisah cinta dua sejoli pasangan pelakon, Uqasha Senrose dan Kamal Adli yang kini sudah mengikat tali pertunangan pada 4 April lalu, pastinya peminat-peminat setia sudah tidak sabar lagi untuk menunggu hari-hari bahagia mereka sebagai ‘wedding of the year’ ketika  diijabkabul nanti.

Dikhabarkan pasangan ini sudah mencapai peratusan persiapan yang mungkin ke tahap ‘sempurna’ apatah lagi ia dikatakan semakin menghampiri ke jinjang pelamin.

Namun, setakat 28 April 2021, pasangan ini masih lagi merahsiakan tarikh pernikahan mereka kepada umum atau ada sesuatu yang berlaku disebaliknya?

Jika melewati ke laman Instagram milik Uqasha Senrose, terbaharu beliau ada memuat naik kenyataan gambar yang mungkin menjadi tanda tanya buat orang awam mengenai apa maksud kata yang tersirat disebalik ‘rungutan’ yang cuba diluahkan.

Di sini, tiada sebarang penjelasan lain yang mampu kita duga, namun diharapkan keluhan yang diluahkan ini bukan berkaitan majlis perkahwinan yang sudah dirancang mahupun ditujukan kepada tunanganya, Kamal Adli.

Sebelum ini menerusi sumber sebuah laman portal, Kamal Adli dan Uqasha pernah mendedahkan bahawa mereka bakal mengadakan tiga majlis resepsi bagi meraikan hari bahagia mereka yang dijangka berlangsung pada pertengahan tahun ini.

Selain itu, Uqasha Senrose ada juga memuat naik gambar qoutes tanpa sebarang ulasan lanjut di Insta Story miliknya.

Mengetahui bahawa setiap perhubungan pasti ada pasang surutnya, bukan sahaja tertumpu pada sesebuah pasangan namun hubungan sesama kekeluargaan atau rakan taulan juga kadang mampu terurai jika berlakunya sesuatu isu yang tidak mampu mencapai kata sepakat.

Realitinya, sesebuah perhubungan tidak lengkap tanpa ada perselisihan pendapat atau pertengkaran kecil di antara satu sama lain.

Benar atau tidak, itulah hakikatnya bahawa tidak ada hubungan sempurna dalam percintaan mahupun perkahwinan.

Bak kata sesetengah orang, bergaduh-bergaduh ‘manja’ itu pengikat hubungan namun jangan pula biarkan ia berlarutan sehingga berlaku perkara sebaliknya.

Apa yang dapat kita rumuskan disini, hal ini ‘mungkin’ tidak ada bersangkut-paut dengan ikatan cinta beliau bersama Kamal Adli, dan jika benar pastinya mereka ini sudah mengumumkan dengan jelas mengenai status majlis mereka.

Tidak menjadi titik tolak, hal ini perlu di ambil kira dengan situasi semasa yang hanya mampu membenarkan sesuatu majlis itu diadakan atau tidak.

Apa-apa pun diharapkan, Uqasha dan Kamal Adli berada di dalam perhubungan yang baik-baik sahaja. Semoga segala yang dirancang berjalan dengan lancar hendaknya.

(Video) “Uqasha Senrose Kini Tun4ngan Kamal Adli..”- Bau Nasi Minyak Dah Dekat!

TERDAHULU, Uqasha berk0ngsi beberapa keping gambar dirinya mengenakan persalinan pengantin berwarna putih lengkap dengan barangan kemas bernilai lebih RM4 juta di laman sosial Instagram miliknya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by UQASHA SENROSE (@uqashasenrose2)

Menjengah ke ruangan komen, ramai peminat memuji kecantikan aktres berusia 29 tahun itu. Malah, ada juga meneka bahawa koleksi gambar dik0ngsi itu adalah gambar ‘pre-wedding’ mereka berdua.

Perkara itu sekali gus mengvndang persoalan dalam kalangan peminat, adakah mereka akan melangsungkan perkahwinan dalam masa terdekat ini?

Lawa sangat

Tak s4bar nak tengok kahwin nanti

Gambar ‘pre-wedding’ ke tu?

Memetik laporan Harian Metro, menurut Uqasha atau nama sebenarnya Nik Zaris Uqasha Binti Nik Sen, dia dipilih menjadi ‘muse’ bagi menggayakan k0leksi pengantin rekaan salah seorang pereka fesyen terkenal.

“Saya berasa tervja dan terharu menjadi individu pertama yang menyarungkan koleksi mewah daripada Shanell Harun.

“Sejujurnya, saya selesa dengan p0tongan semua koleksi dan setiap perincian yang digunakan, bersesuaian dengan jiwa saya,” katanya.

Pelakon drama Perempuan Tanpa D0sa itu turut menjelaskan dia akan memilih persalinan yang selesa dan serba sempurna pada hari bahagianya nanti.

Baginya, dia percaya setiap b4kal pengantin pasti mahukan busana yang terbaik di hari bahagia kelak.

Jadi, terjawablah sudah segala persoalan peminat. Rupa-rupanya, posting tersebut hanyalah sebagai ‘marketing’ semata-mata. Apa pun, jom doakan agar urusan bakal mempelai itu dipermudahkan nanti. Amin!

Uqasha Senrose Nik Sen kini adalah tvnangan Kamal Adli

Terdahulu, tular video di laman facebook mengatakan yang kini Uqasha Senrose Nik Sen tvnangan Kamal Adli.

Berita gembira itu disahkan adik Uqasha iaitu pelakon Raysha Rizrose ketika dihubungi mStar.

Menurut Raysha atau nama sebenarnya, Farza Naquraisha Mohd Fariz, 25, majlis itu diadakan secara tertvtup dengan dihadiri hanya ahli keluarga r4pat kedua-dua belah pihak sahaja termasuk Kamal sendiri.

Pasangan sama cantik sama padan ini bakal mel4ngsungkan perkahwinan dalam masa terdekat.

“Kakak saya, Uqasha telah selamat dir1sik dalam satu majlis yang diadakan secara kecil-kecilan sahaja mengikut S0P.

“Keluarga rapat Kamal datang menghantar r0mbongan mer1sik Uqasha kira-kira pukul 2 petang tadi.

“Antara yang dibincangkan adalah tentang persiapan untuk majlis pern1kahan seperti hantaran,” katanya.

Dalam majlis itu Uqasha menerima sebentuk cincin merisik yang disarvngkan oleh bakal ibu mentuanya.

Kakak saya, Uqasha telah selamat dir1sik dalam satu majlis yang diadakan secara kecil-kecilan sahaja mengikut S0P.

RAYSHA RIZROSE

PELAKON

Sebelum itu Raysha berk0ngsikan gambar majlis tersebut di Instastory.

Dalam majlis tu, Uqasha kelihatan manis menggayakan baju kurung berona serba putih.

Rata-rata peminat memenuhi ruang komen mengucapkan tahniah kepada beliau dan tiadak sabar untuk melihat mereka berdua ‘naik pelamin’ dikhabarkan tidak lama lagi.

Menerusi laporan mStar pada Rabu, pasangan ini mengesahkan bakal diijabkabulkan di sebuah pusat peranginan tanah tinggi, namun memilih untuk tidak mended4hkan tarikh pernikahan sehingga benar-benar muktamad.

Kamal dan Uqasha juga telah merancang untuk mengadakan tiga majlis resepsi bagi meraikan hari bahagia mereka.

Pasangan ini mula berkenalan rapat pada tahun 2019 selepas digandingkan bersama dalam drama Selepas Terlafaznya Akad.

 

Sumber: Instagram Uqasha SenroseHarian Metro (Sudirman Mohd Tahir), OMM, Facebook, mStar, mykmu.net

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*