(Video) Ibu BerIinang Air Mata Dibvang 9 Anak, Tapi Menantu Ded4h Ded4h Cerita Sebenar, Cucu Masuk Komen Sekali?

Semalam, liputan berita tentang 1001 kisah dvka penghuni Pusat Jagaan dan R4watan Orang Tua Al-Ikhlas nyata telah mervntun jiwa rakyat Malaysia. Malahan, antara yang paling mencvri perhatian adalah nasib men1mpa seorang w4rga emas berusia 83 tahun ini.

Ada 9 orang anak namun tiada yang sanggvp menjaga…

Dalam temubual tersebut, Zarah Ahmad mend4kwa dirinya di4baikan oleh kesemua 9 orang anak ketika mendapatkan r4watan di sebuah pusat perubatan sebelum dipindahkan untuk menetap di sana. Paling meny4yat hati, dia terkiIan apabila mereka pernah menyatakan takkan datang z1arah sama ada ketika hidup mahupun sebaliknya.

Bukan anak-anak yang bvang dia… tapi dia yang bvang anak sejak kecil

Rentetan kisah itu, seorang wanita yang mend4kwa sebagai menantu kepada wrga emas terbabit tampil mended4hkan cerita yang mengejvtkan ramai. Ujar Normala Shamsuddin, ibu mentuanya itu tidak pernah melayan anak-anaknya dengan baik. Justeru, dia berharap agar orang ramai tidak menghvkum mereka sebelum mengetahui kisah sebenar.

Giliran cucu pula buka mulut..

Namun begitu, kenyataan itu jelas men1mbulkan rasa terkilan oleh seorang individu yang did4kwa sebagai anak tirinya menerusi ruangan komen. Jelasnya walaupun pernah ada isu dengan w4rga emas tersebut, namun dia langsung tidak pernah mencanang a1b neneknya.

Walau apa pun yang terjadi, di harap hubungan ibu ini dengan anak-anak dapat dijernihkan. Sama-sama kita doakan.

 

Sumber: YouTube Buletin TV3 , FB Normala Shamsuddin, Kisah Dunia

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Teruskan berhibur dengan kisah-kisah menarik menarik dibawah ini yang dikongsikan.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*