(Video) Isteri Terkejvt, Suami Meng4ku Jalin Hvbungan Dgn Mak Mentua Sendiri Hingga HamiI

Diluah m4ti emak, ditelan m4ti bapa! Seorang wanita bvntu apabila mengetahui suaminya menjal1n hvbungan sul1t dengan ibu kandvngnya sendiri. Walaupun svkar untuk dipercayai, namun itulah hakikat sebenar yang berlaku kepada wanita ini.

Suami cvrang dengan mak mentua

Sekadar gambar hiasan

Kisah yang dik0ngsikan menerusi live video Syed Azmi di Facebook ini menarik perhatian ramai yang rata-rata terkejvt dengan pended4han wanita ini. D4kwa wanita ini, dia tiada tempat untuk berk0ngsikan mas4lahnya kerana dvgaan yang dihadapi olehnya begitu berat sekali.

Menurut wanita berkenaan, suaminya berlaku cvrang bersama ibu kandvngnya sendiri. Walaupun masih mempunyai ayah namun ayahnya sendiri tidak dapat berbuat apa kerana ingin menjaga hati dan perasaan anaknya itu.

Saya ada tiga orang anak. Benda ni berlaku semasa saya pregn4nt anak kedua. Sekarang anak kedua saya dah tujuh tahun.

Perkara ini mula diketahui olehnya ketika dia sedang mengandvngkan anaknya yang kedua. Namun ketika dia bersal1nkan anaknya itu, wanita tersebut sudah mengetahui sedikit demi sedikit apabila dia mendengar perbualan ibu dan suaminya itu.

Perb4lahan antara mereka berpvnca apabila suaminya ingin memberitahu perkara sebenar kepada dirinya namun dih4lang oleh ibu kandung sendiri.

Ibunya gvgur anak suami sendiri

Sekadar gambar hiasan

Selepas bersa1in, wanita itu terjumpa sepvcuk surat di dalam rumahnya. Surat berkenaan mengandungi lvahan suaminya yang meng4kui mempunyai hvbungan bersama ibunya. Ketika itu, suaminya meninggalkan dirinya bersama anak yang baru lah1r dan dia terpaksa mengambil keputusan untuk berp4ntang di rumah keluarganya.

Ketika suaminya ingin menjempvt isteri untuk pulang ke rumah sendiri, ibu dan suaminya berg4duh dan di dalam pergadvhan itu, ibunya mengatakan yang mereka pernah ‘bersama’.

Lebih mengejvtkan ibunya pernah menggvgurkan kandungan hasil daripada hubungan mereka dan wanita itu mengetahui perkara berkenaan melalui panggilan telefon daripada ayahnya.

Selepas kejadian berkenaan, dia bersama suami serta anak-anaknya berpindah ke Perak. Wanita terbabit nek4d untuk bekerja demi menyara anaknya dan ketika itu dia telah memaafkan kes4lahan suaminya itu.

Saya maafkan sebab saya fikir saya tak ada kekuatan, anak saya kecil lagi. Takkan saya nak biarkan anak saya dengan saya tak ada kerja tetap.

Kant0i masih berhvbung

Sekadar gambar hiasan

Kisah per1tnya tidak terhenti di situ apabila dia mendapat tahu bahawa suaminya masih berhvbung dengan mak mentua lagi. Walaupun sudah berjanji untuk berubah namun janji hanya tinggal janji apabila wanita itu melihat perbualan di antara mereka.

Lama-kelamaan bila kant0i tu saya jadi tawar hati. Bayangkan mereka buat hvbungan bersama, bila dia nak bersama dengan kita, ada satu perasaan b3nci sebab saya teringat.

Dia juga mengatakan dia pergi ke Pejabat Agama Islam bagi mendapatkan kaunsel1ng mengenai masalah yang dihadapi dan pihak berkenaan telah memberikan nasihat yang sepatutnya. Namun dia masih mempert4hankan rumah tangganya kerana memikirkan nasib anak-anaknya.

Video live bersama Syed Azmi

 

Sumber : Syed Azmi, Ohbulan

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*