Cinta kembali bert4ut, Da’i Farhan kembali dengan bek4s isteri Fatin pada 1 Syawal

Rumah tangga Da'i Farhan dengan Fatin bertaut untuk kali kedua.

Suatu ketika dahulu, media pernah diheb0hkan dengan krisis rumah tangga Da’i Farhan bersama kedua-dua bek4s isterinya, Fatin dan Erin.

Di bulan Syawal ini, t1mbul pula kisah baru tentang pend4kwah bebas tersebut. Nak tahu apa dia? Jom baca selanjutnya

Seperti insan lain, pada hari raya pertama pemilik nama Nik Ahmad Farhan Nik Muhamad itu memuat naik gambar sambutan raya di IG Story miliknya, semalam.

Namun, apa yang jadi perhatian adalah dia dilihat bergambar bersama bek4s isteri pertamanya, Fatin Nur Ain serta kedua anak mereka.

Bukan itu sahaja, gambar-gambar itu turut memperlihatkan pasangan itu mengenakan busana seperti pengantin, siap bermahk0ta’ dan duduk ‘bers4nding’ di pelam1n.

Kongsi potret raya 2021 bersama ‘keluarga’

Dalam pada itu Farhan turut memuat naik sekeping gambar juadah beserta kapsyen bertulis ‘Jamuan Raya 4 Ber4nak’…

Bek4s isteri jawab pers0alan..

Bek4s isteri Da’i Farhan, Fatin Nurul Ain Mat Aris menerusi Instagram memuat naik foto pers4ndingannya dengan d0a agar rumah tangga yang dibina kali kedua itu terpel1hara hingga ke akhir h4yat.

“Saling bermaafan memberi ketenangan Itulah akhlak Rasulullah. Hati yang memaafkan adalah hati yang bers4ngka baik dengan apa yang berlaku.

“Sem0ga apa yang berlaku sudah tertulis, tiada kebaikan untuk memend4m rasa.

“Sem0ga masa dan hari-hari yang mendatang melvpakan mem0ri lalu. D0akan kebahagiaan kami dunia dan akhirat, ” ujarnya.

Fatin turut bersyukur dua cahaya matanya dapat menyambut hari raya dengan bapa mereka selepas setahun terp1sah.

Menurut Fatin, dia sudah berada di kampung halamannya sejak melah1rkan anak kedua mereka pada sekitar Februari 2020.

“Rezeki tahun lepas daripada awal berp4ntang sampailah raya PKP memang lama duduk di kampung.

“Tahun ni merasalah beraya di sini. Alhamdulillah syvkur tahun ini Allah beri rezeki lain meny4tukan hati dan keluarga kami. Walaupun PKP dapat juga anak-anak merasa hari raya bersama-sama sebagai keluarga besar, ” ujarnya.

Pasangan ini mempunyai dua cahaya mata.

Dah rvjuk semula ke?

Umum tahu, sebelum ini bek4s peserta Da’i Pend4kwah Milenia TV3 itu pernah mengeluarkan kenyataan bahawa j0doh bersama bek4s isteri pertama sudah berakhir.

Malah, dia juga seakan melemp4rkan beberapa pertvduhan kepada bek4s isteri dan juga seorang perunding kewangan yang mended4hkan kemelvt rumah tangga mereka.

Kini, t1mbul persoalan dalam fikiran netizen adakah mereka sudah berbaik dan kembali rvjuk sebagai pasangan suami isteri. Hmm.. Jika dinilai menerusi gambar yang dikongsi oleh Farhan, nampaknya begitulah.

Terdahulu, pada November 2019, Da’i Farhan mencetvskan kontr0.versi apabila mended4hkan sudah berkahwin dengan seorang j4nda beranak lapan dikenali sebagai Dr Erin di Makkah.

T1ndakan itu menerima kec4man ntizen apabila perkahwinan itu berlaku secara rahsia tanpa pengetahuan isterinya Fatin yang sedang sarat meng4ndung anak kedua mereka.

Kemudian, pend4kwah itu mengejvtkan dunia hiburan apabila mencer4ikan isterinya itu dengan taIak satu pada 3 Disember 2019.

Bagaimanapun, hvbungan dengan Dr Erin atau nama sebenarnya, Noorainul Naqim Mohd Radzi tidak berpanjangan apabila pasangan itu akhirnya berp1sah pada April tahun lalu selepas lima bulan berkahwin.

Pasangan ini naik pelam1n buat kali kedua.

Apapun, buang yang kervh ambil yang jernih. D0akan yang terbaik buat pasangan itu, ya.

 

Sumber: Instagram Da’i Farhan, OMM, mStar

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Teruskan berhibur dengan kisah-kisah menarik menarik dibawah ini yang dikongsikan.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*