Intan Saleh belum maafkan Izreen Azminda?- “Niat itu seperti surat… saIah alamat pergi ke lain tempat”

PERMOHONAN maaf yang dibuat oleh pelakon Izreen Azminda kepada bek4s m4dunya Intan Liana di program Melodi Raya yang disiarkan pada Ahad nampaknya menerima pelbagai reaksi.

Lebih men1mbulkan persoalan apabila Intan seolah-olah belum lagi memaafkan aktres berkenaan dan memberitahu dia menerima und4ngan ke program berkenaan atas dasar profesional.

Malah menerusi Instagam, Intan atau nama sebenarnya Intan Liana Saleh , 35, menulis lvahan hati yang menggambarkan niat seseorang diumpamakan seperti surat dan perlu dikirimkan pada alamat yang betul.

“Niat itu seperti surat. S4lah tulis alamat, akan sampai s4lah tempat. Setiap orang akan kembali kepada apa yang diniatkan. Jadi, betulkan niat.

“Selagi tak ada rasa bahagia. Selagi ada kesuIitan. Mana mungkin akan melvpakan.

“Lihat pada situasinya, jika ikhlas hanya Allah, aku dan dia,” tulisnya yang turut meletakkan hastag #buatapayangAllahsuka dan #akubukansiapasiapa.

Intan dan Izreen dipertemukan dalam program Melodi Raya.

Malah, reaksi berkenaan turut menerima komen pengikutnya yang mengaitkan lvahan itu ada kena mengena dengan pertemuannya dengan Izreen, 35, pada r4kaman Melodi Raya itu.

Dalam pada itu, seorang pelakon yang juga kawan rapat Intan iaitu Nazia Mustafar berpendapat permohonan maaf yang dilakukan Izreen hanya ‘permainan’ semata-mata.

Malah, dalam ratusan komen yang ditinggalkan w4rganet, komen ditulis penerbit dan pelakon, Nazia Mustafar begitu menjadi perhatian ramai kerana dia turut memetik Instagram pelakon Rita Rudaini.

“Kesian adik aku ni kena game, permainan demi permainan@ritrud727, haaa kan nampaklah konon-konon baik nak minta maaf, orang akan kata pulak ko yang taknak maafkan dik, tapi orang tak tahu apa jadi selama ni, “ tulisnya.

Nazia yang turut menjawab k0men salah seorang warganet memaklumkan hanya dia dan Rita sahaja tahu apa permainan nak dipersembahkan.

Sementara itu, seorang w4rganet turut mempers0alkan tindakan pihak Melodi yang disifatkan membvli Intan apabila mempertemukannya dengan Izreen pada program Melodi Raya yang ditayangkan di TV3, hari ini.

Penerbit Melodi, Noradillah Abdullah atau Adeed berkata pihaknya terlebih dahulu mendapatkan persetujuan kedua pihak.

“Kami ada et1ka. Bukan bvli seperti apa yang awak cakap tu. Pertemuan atas persetujuan Intan dan Izreen  juga. Sebelum jempvt pun kami sudah fikir.

“Kalau saIah seorang tak setuju, dua-dua pun kami tak jempvt. Harap faham konsep segmen tu,” katanya.

Menerusi hantaran di IG Intan, ada juga segelintir pengikut menyifatkan t1ndakan bermaaf-maafan dibuat adalah terbaik walaupun apa yang sudah berlaku masih svkar untuk dilupakan.

Tidak ketinggalan, ramai juga yang mend0akan semoga Intan akan dipertemukan dengan seorang lelaki dan j0doh terbaik buatnya serta anak-anak.

Sekitar tahun 2017, berita perkahwinan Izreen dan Ude atau nama sebenarnya Muhammad Radzi Abdul Wahid pernah mendapat perhatian netizen.

Izreen menerima kec4man ntizen dan ditvduh per4mpas memandangkan ketika itu suaminya sudah mempunyai seorang isteri iaitu Intan Saleh.

Intan dan Ude bern1kah pada 1 Mac 2013 dan membuat keputusan untuk bercer4i talak satu pada 22 Mac 2018.

Pasangan ini bercer4i selepas Ude mengahwini Izreen pada 8 Ogos 2017 pada sebuah majlis tertutup.

Hasil perk0ngsian hidup Intan dan Ude, mereka dikurniakan dua cahaya mata lelaki, Arish Muqri, 7, dan Ariq Muqri, 4.

Manakala, Izreen kini ham1l lima bulan untuk kali ketiga dan anak keduanya bersama Ude. Sebelum ini, mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Aaron Ibrahim, 2.

Izreen juga mempunyai seorang lagi anak lelaki, Adrian Umar daripada perkahwinan lalunya.

Selepas 4 Tahun Dih1mpit Kontr0versi, Izreen Azminda Syukur Dapat Jumpa Intan & Minta Maaf

TERDAHULU, kontr0versi mengenai rumah tangga pelakon Izreen Azminda dan bek4s isteri kepada suaminya iaitu Intan Liana Saleh dapat perhatian ntizen. Tidak din4fikan, pelbagai kisah dvka dilalui oleh kedua-dua pihak dalam mengharu\vngi kehidupan rumah tangga.

Malah, mereka berdua juga did4kwa tidak bertegvr sapa dan sukar untuk melupakan apa yang sudah terjadi sebelum ini. Namun, baru-baru ini kelihatan Izreen Azminda dan Intan Liana sudah bermesra dan saling bermaafan dengan apa yang telah berlaku dahulu.

Saya minta maaf

Memetik laporan Harian Metro, Izreen Azminda meng4kui sudah tiga kali memohon maaf kepada Intan dengan apa yang sudah berlaku. Malah, akhirnya mereka berdua baru ditemukan bersama dalam program Melodi Raya buat kali pertama selepas empat tahun.

Saya minta maaf tiga kali pada Intan. Alhamdulillah, syukur pada Allah. Apabila pihak Melodi bertanyakan perkara ini, saya okay dan tidak ada apa-apa hal4ngan. Bukan sebab ia untuk program, tapi saya memang sudah lama menantikan peluang ini.

Apabila dia pun svdi dan bersetuju datang, bagi saya ia satu rahmat. Saya cakap pada diri, d0a saya dimakbvlkan Allah. Kiranya ini adalah pertemuan pertama kami selepas empat tahun.

Ikhlas dari hati saya

Izreen bersyvkur d0anya dimakbvlkan untuk rezeki berjumpa dengan Intan secara bersemvka. Difahamkan, mereka sama-sama menjalani r4kaman untuk Melodi Raya sebelum Aidilfitri lagi. Pelakon ini juga berharap agar hvbungannya dengan Intan akan sentiasa baik-baik saja dan juga mengharapkan agar Intan memaafkannya.

Bagi saya, apa saya nak buat selama ini, Melodi sudah realisasikan untuk saya. Ibaratnya Melodi menjadi orang tengah. Sewaktu dia sampai, saya tegvr dulu. Ketika naik pentas untuk memulakan r4kaman, saya minta maaf padanya.

Kali kedua ketika r4kaman berlangsung dan ketiga sebelum pulang. Malah kami sempat bergambar bersama.

Harapnya selepas ini baik-baik saja. Sebab saya sudah minta maaf. Walaupun ungk4pan maaf itu ringkas, tapi ia ikhlas dari lvbuk hati yang paling dalam. Selebihnya terser4h pada dia, samada nak maafkan atau tidak.

Status terkini Intan Salleh di laman Instagram

 

Sumber: Instagram Intan Salleh, mStar, Harian Metro

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*