(Video) “Tolonnggg..”- Wanita bersaIin dalam b4njir, jiran2 bantu red4h air paras Ieher seIamatkan b4yi

M4ngsa-m4ngsa banj1r yang berlaku di beberapa buah negeri di Semenanjung Malaysia khususnya di Selangor telah membuatkan ramai rakyat Malaysia terkesan.

Mana tidaknya keadaan mereka yang terpvtus bekalan makanan dan ada juga yang masih terper4ngkap didalam banj1r membuatkan w4rganet yang melihat berasa h1ba lebih-lebih lagi banyak video tuIar di media sosial.

Mahu bersaIin dalam banj1r

SaIah satunya adalah perk0ngsian daripada seorang pengguna TikTok dikenali sebagai @tutynooamalina apabila memvat naik video keadaan mereka cuba membantu seorang wanita yang ingin bersaIin dalam rumahnya yang ditenggeIami air.

Dalam perk0ngsian video tersebut, dapat didengar bunyi suara b4yi men4ngis dan jer1tan meminta tolong seorang wanita.

Jiran tetangga yang berada berhampiran wanita tersebut juga segera mem4njat temb0k dan mered4h banj1r sep4ras leher untuk menghuIurkan bantuan.

Syukvr, wanita tersebut akhirnya seIamat meIahirkan b4yi walaupun dalam keadaan sangat tidak selesa.

Ramai juga yang ibu bersaIin dalam banj1r

Perk0ngsian yang dibuat oleh @tutynooramalina itu telah mendapat perhatian ramai kerana berasa s1mpati dengan situasi yang dihadapi oleh wanita tersebut.

BersaIin di rumah dalam keadaan air banj1r di p4ras yang memb4hayakan memang sesuatu yang svkar lebih-lebih lagi tanpa sebarang persediaan yang cvkup.

B4by tu dipeg4ng takvt terjatvh dalam air

Allahuakbar, semoga diberi ket4bahan

 

Sumber: TikTok @tutynooramalaina, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*