(Video) lbu cerita detik cem4s, dah tvtup mata sedia hadap ajaI – “Anak Ietak dalam box”

Umpama ny4wa di hvjung tandvk, itu dapat digambarkan dengan situasi seorang wanita yang berdepan detik cem4s apabila terper4ngkap di dalam rumahnya akibat banj1r di Taman Karak Indah, Karak, Pahang pada Sabtu lalu.

Berk0ngsi trag3di h1tam itu dengan program Malaysia Hari Ini, m4ngsa Suriyati Abdul Mokhtar berkata lebih memiIukan apabila dia hampir Iemas bersama anak perempuannya yang baru berusia enam bulan.

Menurut wanita berusia 34 tahun itu berkata, air banj1r meIimpah masuk ke dalam rumahnya sehingga mencec4h p4ras leher sekali gvs sedaya upaya memikirkan cara bagi menyeIamatkan ny4wa anaknya.

Ibu cerita detik cemas, dah tutup mata sedia hadap ajaI – “Anak Ietak dalam box”

Ibu cerita detik cemas, dah tutup mata sedia hadap ajaI – “Anak Ietak dalam box”

Ibu cerita detik cemas, dah tutup mata sedia hadap ajaI – “Anak Ietak dalam box”

Tambahnya, dia sudah bersedia dengan sebarang kemungkinan selepas hampir empat jam menjvnjung kotak pIastik berkenaan selain hiIang kata-kata apabila melihat b4yinya yang kesejvkan dan keIaparan.

“Dik (anak), adik tvtup mata. Mama pun tvtup mata. Mama rasa ni adalah takd1r kita berdua, dah memang takde orang seIamatkan kita. Abah takde, orang lain pun takde. Anak peIuk saya er4t, tvtup mata,” ujarnya.

Bagaimanapun tanpa didvga, takdir masih menyebelahi wanita tersebut apabila dua anggota bomba tiba untuk menyeIamatkan dua beranak terbabit seolah-olah diberi peluang kedua untuk bern4fas.

Tonton Video:

 

Sumber: Ohmymedia. YouTube TV3 Malaysia

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*