“J4ntan tak guna, d4yus, sekarang menggeIupur”- Did4kwa Iarikan anak2 dari bek4s isteri, Badrul Muhayat akhirnya bersuara!

Seorang pengguna Facebook membuat peng4kuan mengejvtkan apabila mended4hkan periIaku g4nas seorang pelakon yang juga bekas suaminya dengan mend4kwa lelaki tersebut telah meIarikan anak-anaknya.

Menerusi p0sting yang ditulis di media sosial itu, wanita berkenaan turut menampilkan beberapa bvkti termasuk foto pintu rumahnya telah diumpiI selepas berlaku pergadvhan bes4r bersama bek4s mentuanya di Perak.

Umpil Pintu Rumah, Bek4s Isteri D4kwa Pelakon Lelaki Bawa Lar1 Anak-Anak

“Anak-anak saya, bek4s suami saya pelakon telah bawa Iari, habis semua pakaian anak-anak buku sekolah anak-anak dia angkvt. Pintu rumah saya ada kesan diumpiI.

“Hari tu bergadvh besar di rumah mentua saya di Slim River, ex saya ni buat kec0h nak ambil anak. Dia kata nak bawa jumpa nenek mereka yang dah n4zak.

“Saya pun beri atas nasihat bapa mentua saya. Baru balik tiba-tiba tengok ada benda yang mencvrigakan. Ada sarvng tangan pIastik atas rvmput depan rumah saya, saya tak sed4p hati. Ada kesan umpiI, cubaan pec4h rumah,” k0ngsinya kepada umum.

Menerusi kemas kini yang sama, wanita terbabit memberitahu dia dan bek4s suami dalam proses perb1caraan untuk tvntutan n4fkah anak.

May be an image of 2 people, people standing and headscarf

“Kes ini tengah berjalan, selama ini saya yang jaga, bagi makan, tempat tinggal anak dan sekolahkan anak-anak. Dia memang tak ada bagi n4fkah sangat. Kalau bagi pun boleh dikira dengan jari.

“Sejak kami bercer4i 2010 hingga sekarang, saya tak sihat tak boleh kerja lebih. Saya terpaksa minta bantuan persekolahan dari MAIWP.

“Sekarang dia dah meIampau racvn anak-anak saya bawa Iari terus. Dia t1pu saya, saya mak kandvng yang meIahirkan mereka. Saya nak anak-anak saya juga,” tambahnya yang turut berk0ngsi laporan polis terhadap pelakon berkenaan.

No photo description available.

Dalam pada itu, wanita berkenaan turut meIuahkan rasa terkiIan dengan sikap bekas suaminya selain mengenang kembali ins1den pernah dicederakan oleh pelakon berkenaan.

“Dulu d0k sep4k ter4jang aku..tak peduli pun aku dan anak-anak dekat rumah hidup ke m4ti sibuk peIuk betina sana sini.

“Sanggvp habiskan duit beli dd.4h, bagi skandaI makan dari bagi anak bini makan..Dari kecil sampai dah besar aku yang bagi anak-anak makan. Bagi diaorang sekolah bukan kau!

“Sebab kau jantan si*I, tak guna, d4yus tak bagi n4fkah sekarang menggeIupur. Aku fail tvntutan n4fkah anak, sibuk bawa Iari pula,” k0ngsinya lagi.

Cubaan untuk mendapatkan penjelasan lanjut daripada pengguna Facebook berkenaan namun tiada sebarang resp0ns.

Selain itu, cubaan juga untuk mendapatkan k0men lanjut daripada pelakon lelaki itu namun memberikan alasan sedang sibuk.

“Bz (busy),” demikian jawapan menerusi kiriman mesej WhatsApp.

‘Saya dif1tnah!’ – Resp0n Badrul Muhayat

Badrul Muhayat Kongsi Kisah Disebalik Gambar Jadi Bilal Tersebar - Hiburan | mStar

“Saya kena f1tnah,” demikian jawapan ringkas pelakon lelaki popular era 1990-an, Badrul Muhayat berhvbung d4kwaan bekas isterinya bahawa dia meIarikan dua anak mereka.

Terdahulu, dia yang dihvbungi menerusi aplikasi WhatsApp bagaimanapun enggan ditemubual dan kemudian meminta maaf kerana sedang sibuk.

Menerusi laporan media, bekas isteri pelakon itu membuat laporan polis mend4kwa rumahnya dipec4h masuk dan dua anaknya diIarikan pelakon itu dari kediaman mereka di Hulu Bernam, Selangor, Sabtu lalu.

Perkara itu turut disahkan oleh Ketua Polis Daerah Hulu Selangor Superintendan Arshad Kamaruruddin yang meng4kui pihaknya menerima laporan berhvbung kejadian itu.

“Kita akan panggil dalam masa terdekat termasuk individu yang did4kwa memec4h masuk rumah berkenaan.

“Kes disi4sat mengikut Sksyen 448 Knun Kes3ksaan,” katanya ketika dihubungi, di sini, hari ini.

Terdahulu wanita itu menerusi hantaran di Facebook mend4kwa, selain pintu rumahnya ada kesan dipec4h masuk, semua pakaian anak-anaknya serta buku sekolah tiada.

Menerusi hantaran sama, wanita itu berkata, dia tiba-tiba ternampak benda yang mencvrigakan seperti sarvng tangan pIastik di atas rumput depan rumahnya.

Wanita itu turut memaklumkan, mereka sekarang dalam perb1caraan untuk tvntutan n4fkah anak.

Sumber: Facebook, Gempak, HMetro

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*