“Ingat suami dia dah bvang janggut”- Seiras Heliza Helmi, wanita buat ramai keIiru!

Gara-gara memiliki wajah mirip Datin Seri Heliza Helmi, seorang wanita ini mencvri tumpuan w4rganet selepas penyanyi dan aktivis kemanusiaan itu seIamat mendirikan rumah tangga pada 1 Januari lalu.

Menurut wanita dikenali sebagai Siti Masitah itu, dia mengakui menerima banyak pesanan mesej berhubung perkahwinan selebriti tersebut selain pengikutnya juga semakin bertambah di media sosial.

May be an image of 2 people and headscarf

“Tadi tengahari (1 Januari) kami pi kenduri kahwin. Dah lama tak pekena nasi kenduri. Alhamdulillah, pembukaan awal tahun 2022 ni dapatlah jamah nasi kenduri.

“Pada masa yang sama, ramai pulak yang piyem dan mention CikMasz (nama panggilannya) memberitahu perkhabaran gembira.. “Heliza dah kahwin kak”

“Patutlah kat TikTok tetiba bertambah followers CikMasz. Tak tau lah sampai bila CikMasz ni nak dikaitkan dengan Heliza. Padahal ni CikMasz selalu kait menga1t benang je,” tulisnya menerusi sebuah posting di laman Facebook.

Malah, wanita yang dipercayai menjalankan bisnes berasas pr0.duk menga1t itu turut menjadi perhatian di aplikasi TikTok selepas memuat naik satu video kompilasi bersama suaminya, Syukor Sharif.

@cikmasz_crochetMacam macam eh! 😅 #BukanRetis 😅 Bukan #HelizaHelmi 😅 #HusbandWife #TillJannah #FiHifzillah♬ bunyi asal – Mhd Aizzat – AizzatFromYT

 

Menerusi video berkenaan, wanita menetap di Pulau Pinang itu berkongsi tangkapan skrin komen seorang individu yang terkeliru menganggap foto Masitah sebagai Heliza bersama seorang ‘lelaki asing’.

“Ya Allah, ingatkan Heliza Helmi, mirip sangat. Ingatkan dengan suami dia ke, nampak lain macam. Betul-betul ingat suami dia dah bvang janggvt sampai jadi rupa begini,” tulis individu tersebut.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata mengakui wajah wanita tersebut seiras Heliza yang boleh membuatkan ramai keliru sekiranya tidak diselidik dengan betul.

Sama lahhh!

Ramai kembar Heliza ni…

Sekali pandang boleh jatvh f1tnah

Ingat Heliza dengan bek4s kekasih

Terdahulu, Heliza atau nama penuhnya Nur Heliza Helmi berkahwin dengan ahli perniagaan Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman yang membawa imej berj4mbang panjang sehingga dikvtuk net1zen.

Sumber: Facebook CikPuan SitiMasitah , TikTok @cikmasz_crochet , Instagram Heliza Helmi, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*