(Video) Did4kwa Pernah Berkahwin, DS Mahadi TampiI JeIaskan D4kwaan Heliza Isteri Kedua

Foto: Gempak

Umum mengetahui, penyanyi Heliza Helmi telah sah bergelar isteri kepada usahawan, Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman dengan sekali lafaz pada 1 Januari lalu di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Putrajaya.

Setelah seminggu mendirikan rumah tangga, ada pula yang mendakwa bahawa suami kepada Heliza merupakan seorang duda dan dikatakan pernah berkahwin sebelum ini.

Ini perkahwinan kedua suami Heliza?

Ketika ditemu bual dalam rancangan Wanita Hari Ini, pengacara Uyaina Arshad sempat mengajukan soalan ‘p4nas’ mengenai status Datuk Seri Mahadi kerana terdapat sesetengah net1zen mend4kwa bahawa suami Heliza itu pernah berkahwin.

Datuk Seri ada yang berkata ini adalah perkahwinan kedua. Mungkin disini adalah peluang dan ruang yang mana Datuk Seri dan isteri, Heliza Helmi memberi penjelasan.

Walau bagaimanapun, usahawan berusia 38 tahun itu mengatakan bahawa mereka sendiri agak terkejvt apabila membaca komen-komen seperti itu dan menegaskan bahawa dia masih lagi teruna serta bujang terIajak.

Bila saya tengok k0men-k0men tu saya sendiri yang terkejvt. Heliza pun terkejvt ‘eh kahwin dua? Pernah kahwin ke sebelum ni?’ Tak, jadi saya nak kIarifikasikan semua ini sebelum kahwin saya ni tervna bvjang tr4ng tang-tang so bvjang terIajak lagi lah.

Umur 38 baru lah dapat bidadari syvrga yang telah diizinkan oleh Allah untuk dijadikan suami dan isteri. Semoga kami berkekalan tiII j4ennah insyaAllah.

Video penuh :

@ummupresint17 Ini Perkahwinan Kedua DS Mahadi? Dengarkan Penjelasan DS Mahadi..Masha Allah #mahadibz #helizahelmi #fyp? #fyp #hnmtilljannah #tiktokmalaysia ? Syukur (Alhamdulillah) – UNGU

‘Kenapa meny1buk sangat sampai ke situ’

J0doh datang Iambat dan akhirnya j0doh yang baik datang tepat pada masanya

Menjengah ke ruangan komen rata-rata warganet tidak bersetuju mengenai dakwaan berkenaan kerana ia merupakan perkara peribadi bagi pasangan berkenaan. Malah ada juga di antara mereka turut memerhatikan tasbih digital yang dipakai oleh pasangan merpati dua sejoli itu.

 

Sumber : ummupersint17, Ohbulan

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*