(Video) Rebut Anak Dari Bekas Mak Mertua Sampai T4rik Rambut, Ibu TunggaI Buka Cerita Sebenar

Apabila berlaku perplsahan dalam rumah tangga, anak sering menjadi mngsa aklbat msalah ibu bapa. Belum lagi jika ada campur tangan ahli keluarga, si ibu pasti cuba bagi mendapatkan hak penjagaan zuriat tercinta.

Bagi seorang ibu yang dikenali sebagai Aedinna Izzatie, dia bersyukvr akhirnya menjalani kehidupan bersama anak perempuannya Aleesa Izzatiey dipercayai selepas melalui pelbagai k0nflik dengan bekas suaminya.

Menerusi perk0ngsian di aplikasi TlkTok baru-baru ini, ibu tunggal berusia 22 tahun itu memuat naik satu video dipercayai memaparkan dirinya diksari seorang wanita didkwa ibu mentuanya suatu ketika dahulu.

Dan akhirnya ku memiliki seutuhnya

Berdasarkan r4kaman berdurasi 18 saat itu, kelihatan dia yang sedang mendvkung anaknya cuba diIindungi oleh adik perempuannya sebelum didatangi oleh ibu mentua yang bertindak menarik tudung Izzatie.

Video tersebut turut memaparkan beberapa keping foto wanita terbabit bersama anaknya yang berusia dua tahun itu yang kini bahagia tanpa kasih sayang seorang suami.

Meninjau ke ruangan komen, video itu meraih 1.6 juta t0ntonan dan lebih 3,000 komen dalam kalangan warg4net yang rata-rata meIuahkan rasa beng4ng melihat aksi kasar si ibu mentua seolah-olah tanpa beIas kasihan.

Selain itu, warganet juga tidak lupa memberikan kata-kata semangat kepada Izzatie agar terus tabah dan kuat apabila menghadapi sebarang situasi terutama dalam membesarkan anaknya.

Anak kini di tangan yang betul…

Grangnya makcik tu!

Moga awak kuat jaga anak

Dah macam drama TV

“Terima kasih yang mend0akan” – Izzatie

Bagaimanapun, Izzatie tidak berkongsi cerita lanjut berhubung kr0n0logi peIeraian perkahwinannya namun sudah pasti dia bersyukvr akhirnya anak di kandvng berada di bawah jagaannya.

 

Sumber: OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*