“Kau S0rok CeIah Pant*t Mak Kau Ke?”- Diva AA Beng4ng Nasi Lemak KFC Tak Ada Ikan BiIis

Pengacara dan pelakon sensasi, Azwan Haji Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA meIuahkan rasa kec3wa selepas ramuan nasi lemak yang dibelinya di sebuah restoran makanan segera terkenal, Kentucky Fried Chicken (KFC) seperti tidak lengkap.

“Mana Ikan BiIisnya?”- Diva AA

Menerusi sebuah video yang dimuatnaiknya di laman Twitter pada hari ini, Diva AA menegur khidmat restoran makanan segera itu berikutan tidak menyertakan ikan bilis pada nasi lemak tersebut, sama seperti kelaziman yang ada pada kebanyakan nasi lemak.

Kau tengoklah drive-thru ya Nasi Lemak KFC sebab tak tahu nak makan apa dah. Tapi beli nasi lemak kau tengok apa yang ada. Ini of course nasi dia, tu sambal dia, telur, timun, kacang.

Mana ikan bilisnya? KFC, mana ikan bilisnya? Ikan bilis kau sorok celah pant*at m4k kau ke?”- tegur Diva AA

Tambahnya lagi, dia turut kec3wa dengan pihak KFC yang telah mengenakan c4j m4hal namun tidak mampu menyediakan ramuan yang secukupnya.

“B0dohnya b4ngsatnya kau KFC! Caj aku mah4l-mah4l ikan bilis pun kau tak mampu nak bagi.

Haritu aku m4ki h4mun ayam kec1k. Viral. Ni KFC nasi lemak l*bang pant*at mak engkau.”- katanya lagi

Terdahulu, Diva AA meluahkan rasa kec3wa selepas saiz ayam goreng yang dibelinya di KFC kelihatan semakin kecil dan turut menyamakannya dengan saiz seekor burung puyuh.

 

Sumber: Murai.my

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*