Letak em0ji bayi lelaki, Neelofa bakaI timang ‘baby boy’?

KehamiIan usahawan dan selebriti popular, Neelofa terus mencvri tvmpuan terutama dalam kalangan peminat apatah lagi sudah memasuki fasa akhir bagi menyambut keIahiran b4yi suIungnya.

Memetik laporan Kosmo! Online, difahamkan baru-baru ini selebriti berusia 33 tahun itu memuat naik satu InstaStory mengucapkan terima kasih kepada anakanda Yang di-Pertuan Agong, Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah iaitu Tengku Puteri Iman Afzan Al-Sultan Abdullah.

Kredit foto; Kosmo Online

Bagaimanapun, em0ji bentuk bayi lelaki yang digunakan bekas pengacara MeleTOP itu pula mengvndang perhatian pada posting mengenai makanan itu.

“Terima kasih @imanabdullah, sangat baik dan (em0ji bayi lelaki) gembira dapat makanan sedap,” tulisnya.

Namun begitu, tidak dapat dipastikan sama ada benar Neelofa bakal men1mang cahaya mata lelaki atau em0ji berkenaan sekadar digunakan secara r4wak.

Menurut laporan BH Online hujung bulan lalu, dia enggan mended4hkan jant1na b4yinya tetapi terbuka bagi berk0ngsi berhubung kehamiIan memandangkan pervtnya tidak boleh dis0rok lagi.

Neelofa atau nama penuhnya Noor Neelofa Mohd Noor berkahwin dengan pend4kwah bebas, Haris Ismail dalam sebuah majlis pern1kahan di Kuala Lumpur pada 27 Mac tahun lalu.

Neelofa idam nasi dagang sebelum berp4ntang

Tangkap layar perbualan Neelofa bersama seorang rakannya.

Terdahulu, jika sudah namanya Neelofa, apa sahaja mengenainya pasti akan menuai perhatian ramai terutama peIayar media sosial.

Terbaharu, namanya kembali menjadi sebutan apabila sebuah akaun usahawan tempatan, Grannies memuat naik t4ngkap iayar perbualan WhatsApp bersama bekas pengacara MeleTOP itu yang menempah nasi dagang untuk sarapan pagi.

“Makanan sarapan untuk Neelofa. Alhamdulillah semoga Grannies terus memberi manfaat kepada ramai orang,” tulisnya dalam video tersebut.

Sementara itu, dalam t4ngkap layar WhatsApp, Neelofa menempah nasi dagang bagi memenuhi keinginannya sebelum melalui tempoh berp4ntang tidak lama lagi.

“Teringin sebelum berp4ntang. B4yi dalam kandVngan kenyang. Mak dia lebih kenyang,” kata isteri kepada pend4kwah bebas terkenal, Haris Ismail itu kepada peniaga berkenaan.

Disebabkan Neelofa juga, ramai yang teruja ingin mencuba menu nasi dagang tersebut.

Untuk rekod, Neelofa mendirikan rumah tangga dengan, pend4kwah bebas, Muhammad Haris Mohd Ismail, 26, pada 27 Mac 2021.

Biarpun tidak pernah meng1yakan status kehamiIan kepada umum, namun dia tetap kerap berk0ngsi foto-foto terkini perjalanan kehamiIannya yang kini semakin s4rat.

Menurut satu sumber, Neelofa dijangka bersaIin sekitar akhir bulan ini atau Februari depan.

 

Sumber: Kosmo! Online , BH Online (Fatin Farhana Ariffin), OMM, Instagram Neelofa

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*