SemaIam Dating Elok Je, Hari Ini Kekasih Jadi Tvnangan Orang

Dalam sesebuah perhvbungan, kepercayaan dan kejujuran merupakan elemen paling utama. Iyalah, tiada guna bercinta kalau salah satu pasangan tidak jvjur dan ‘pasang’ lain di belakang kan?

Seperti kisah tular di TikTok ini, seorang lelaki meluahkan rasa kecewa apabila kekasih hati tiba-tiba bertunang secara senyap-senyap dengan orang lain.

Lebih menyed1hkan apabila mereka sempat keluar ‘dating’ sehari sebelum kekasih bergeIar tvnangan orang.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Oh! Media (@ohmedia)

Hebat permainan dia, semalam keluar elok-elok, hari ini dah jadi tvnang orang lain, manusia memang takda hati pervt macam ni g4maknya.

Perk0ngsian tersebut sehingga kini mendapat lebih 2 juta tontonan di TikTok. Meninjau ke ruangan komen, rata-rata net1zen turut bersimpati dan memberikan kata-kata semangat supaya individu ini kekal kuat.

Mana hati perasaan dia!..

Buat macam tak bersaIah langsung..

Ped1h jadi 2nd ch0ice..

Takpe bro.. anggap ni bukan j0doh korang..

Menurut lelaki ini, dia memang ‘d0wn’ tervk saat menerima berita kekasih sudah bertvnang. Jelasnya, jika tahu kekasih sudah berpunya dia tidak akan terg4mak untuk mendekati gadis itu.

Hmm, memang sak1t bila kena macam ni kan? Apa-apa pun sem0ga bro ni tabah. Bunga bukan sekvntum!

 

Sumber: TikTok @terlalucomplicated, Ohmedia

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*