“Kvrang ajar kau ni!”- TuIar video pasangan w4rga emas terdvduk kena diter4jang kej4m

Sejak petang tadi, tuIar di media sosial berkenaan satu video yang membuatkan warg4net na1k d4rah. Perk0ngsian yang dimuat naik oleh Suriany Md Hassan itu memperlihatkan seorang lelaki  secara tiba-tiba menend4ng belakang badan seorang w4rga emas.

Ter4jang w4rga em4s hingga menjer1t

Video yang berdurasi 45 saat itu benar-benar membuatkan banyak pihak ger4m kerana w4rga emas terbabit yang dipercayai pasangan suami isteri terdvduk dihadapan pintu rumah men4han kesak1tan sebelum lelaki terbabit beredar sejvrus bertindak kvrang ajar.

Dapat dilihat beberapa orang yang berada di sekitar kawasan tersebut men4han lelaki b1adap itu dari terus melakukan perkara yang lebih ser1us sebelum seorang wanita menghampiri pasangan suami isteri berkenaan.

Katanya berlaku di Kedah?

Terdengar juga tang1san pasangan tersebut yang menahan sak1t apabila diperIakukan dengan kej4m oleh lelaki yang belum diketahui identitinya. Difahamkan, kejadian tuIar itu berlaku di Kedah mendengar dari tvtur kata yang diucapkan.

Video tersebut juga telah dimuat naik semula oleh Kosmo! dan mendapat pelbagai resp0n daripada warg4net.

Ada orang kampung komen

Setakat ini, belum ada sebarang maklumat berkaitan kes tersebut. Namun perbuatan lelaki berkenaan telah dikec4m hebat oleh net1zen kerana bert1ndak b1adap apabila begitu senang menend4ng orang tua yang tidak berd4ya.

Menjengah ke ruangan k0men, ada pihak mengatakan bahawa lelaki tersebut did4kwa terlibat dengan naj1s dd4.h, namun kesahihan kenyataan itu masih belum dapat dipastikan.

Pakcik tu men4han sak1t yang teramat..

Cari.. jangan tak cari.. kasi ajar sikit

Ger4m aku tengok kau.. m4ti tak diterima bvmi..

 

Sumber: Facebook Suriany Md Hassan, Instagram Kosmo!, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*