“Nak cerita kat arw4h”- Ibu seb4k, anak berIari bawa anugerah kecemerIangan ke pvsara bapa

KehiIangan orang tersayang sememangnya sangat menyak1tkan. Lebih-lebih lagi jika permergian tersebut adalah tuIang belakang keluarga yang mencari n4fkah untuk ahli keluarga di rumah.

Namun, siapa kita untuk men1dakkan takdir Maha Pencipta yang lebih berhak terhadap makhIuknya.

Lari ke pvsara ayah tunjuk keputusan exam

Hal ini samalah seperti yang dilalui oleh seorang pengguna TikTok dikenali sebagai @arysu87 apabila kerap berk0ngsi video menyatakan rasa rindu terhadap allahyarham suaminya yang telah mninggal dunia.

Lebih menyeb4kkan apabila perk0ngsian terbaru @arysu87 mendapat perhatian ramai susulan saIah seorang anaknya berlari ke pvsara bapa mereka untuk berk0ngsi khabar gembira memperoleh keputusan baik semasa di sekolah.

@arysu87allahhuakbar..jtuh air mate ibu..bile ank yg rapat n manje gn ayh,dtg bwa anugerah cmerlang dpusara.nk cerita kt arwah ayh.

♬ Ayah – Laoneis

 

Janji belajar betul2 untuk ayah

Menurutnya, dia berasa begitu sed1h apabila anak lelakinya yang begitu rapat dengan allahyrham membawa anugerah kecemerIangan yang diterima ke pvsara bapa tersayang untuk berk0ngsi cerita.

Video tersebut diambil dari jarak jauh dan dapat dilihat kanak-kanak tersebut duduk dihadapan pusara itu sambil bercakap sesuatu.

Hal ini membuatkan ramai yang berasa seb4k dan mengakui faham dengan apa yang dirasakan oleh anak pengguna TikTok berkenaan.

Terus maju & jadi anak yang membanggakan

Menjengah keruangan TikTok, rata-rata w4rganet telah men1nggalkan komen dengan menzah1rkan rasa h1ba melihat situasi yang sangat menyebakkan tersebut.

Mereka juga sempat mend0.akan agar anak-anak kepada pengguna TikTok berkenaan terus menjadi anak yang soleh serta pintar agar dapat membanggakan orang tua terutamanya ibunya yang kini berjvang menggantikan tempat allahyrham ayah.

Kasih sayang ayah kepada anak2 cukup berniIai

Menang1s tengok video..

Ayah mesti bangga lihat anak2 cemerIang macam ni..

Sem0ga menjadi anak yang soIeh..

Tahniah kak didik anak dengan baik..

 

Sumber: TikTok @arysu87, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*