“Rasa menggigiI nak jawab soaIan ni..”- Pintu hati Mas Idayu ‘diketvk’ seseorang, tidak menoIak untuk ke fasa lebih ser1us

Sungai Buloh: Penyanyi Mas Idayu, 50, mendedahkan dirinya kini sedang mengenali hati budi seseorang dan tidak menoIak kemungkinan untuk membawa hvbungan itu ke fasa lebih ser1us.

Mas Idayu berkata, buat masa ini dia belum bersedia untuk berk0ngsi mengenai identiti lelaki yang dikatakan turut bekerja dalam industri hiburan itu, sebaliknya akan berk0ngsi apabila tiba waktu sesuai.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Masidayu Mesnun (@masidayu1001)

“Selama lebih 15 tahun hidup sendiri, saya akui terkejvt dan tidak menyangka akhirnya pintu hati terbuka untuk mengenali seseorang. Perasaannya ibarat ketika mengenali lelaki pada zaman anak dara. Rasa mengg1gil nak jawab soalan ini.

“Selama ini saya tvtup pintu hati untuk menerima pasangan baru walaupun banyak lelaki cuba mendekati. Pernah juga ada lelaki muda yang cuba untuk r4pat tetapi jika saya okey, anak pula sebaliknya.

“Sebenarnya saya selalu berd0a agar dibukakan rezeki j0doh sebab sudah tiba masanya untuk saya ada teman,” katanya.

Menurut Mas Idayu, dia tidak menyangka d0a yang dipohon akhirnya dipertemukan dengan seseorang yang turut bekerja dalam industri hiburan.

“Saya tak sangka dia hadir dalam hidup saya walhal sebelum ini kami pernah beberapa kali bekerjasama. Tahun lalu ada yang cuba usik saya dengannya, tapi kami mula rapat tahun ini. Apa yang boleh saya katakan dia bukanlah selebriti.

“Kami juga sudah keluar berjumpa beberapa kali dan setakat ini hvbungan berjalan dengan baik. Cuma apa yang minta d0akan agar yang baik-baik saja, Insya-Allah,” katanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Masidayu Mesnun (@masidayu1001)

Mas Idayu pernah berkahwin dengan pelakon Aman Graseka tetapi bercer4i sekitar tahun 2006.

Hasil perkahwinan itu mereka dikurniakan seorang anak perempuan bernama Nur Dayini Ashiqah yang kini sudah berusia 25 tahun.

 

Sumber: Harian Metro

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*