“Pintu hati saya sentiasa terbuka..”- Sharnaaz Respon Bila Peminat Mahu Dia Kembali Dgn Shila Amzah

Dius1k oleh netizen untuk kembali bercinta dengan Shila Amzah selepas memberi s0kongan secara terbuka kepada penyanyi itu, Sharnaaz Ahmad berkata dia menyedari tentang perkara itu.

Memetik Utusan Online, Sharnaaz berkata dia tidak mampu menghaIang peminat untuk mend0akan tentang j0dohnya namun dia percaya semua itu di tangan Allah.

“Orang mend0akan yang baik, bukannya tak baik. Jadi kita terima sajalah. Tapi, yang nak tentukan itu adalah Allah SWT. Tapi terima kasih atas d0a-d0a yang baik itu.

“Cuma, kita tak boleh ramaI apa akan jadi pada masa depan. Kalau ada, adalah. Kalau tak ada, nak buat macam mana? Saya akan ‘keep my w1ndows open’(terbuka) kepada sesiapa sahaja.

“Saya tak ber4ni nak janjikan apa-apa. Saya tak akan mengatakan tidak atau mengatakan ya. Serah pada Dia,” katanya semasa ditemui di restoran Cili Kampung, di sini, semalam.

Selain itu, ditanya mengenai kesediaannya untuk berbaik semula dengan keluarga Shila seperti suatu ketika dahulu, Sharnaaz ada jawapan sendiri.

“Tak tahulah. Kalau nak berdend4m pun dah tua sangat dah kot,” katanya.

Meng4ku ada berhubung baru-baru ini

Selain itu, pelakon ini juga meng4ku, selepas Shila berpisah dengan bekas suaminya, Haris Idraki Elias sekitar awal Februari lalu, mereka ada berhubungan menerusi telefon dan Sharnaaz banyak memberikan kata-kata semangat buat wanita tersebut.

“Terus-terang, kami ada saling mesej. Dia melalui fasa yang pernah saya alami, percer4ian. Mungkin sesekali dia nak dapatkan pendapat dan kami berbual. Sebenarnya, daripada dulu kami tak pernah bermvsuh.

“Saya cuma ada isu dengan ibu bapa dia saja, waktu itu. Tapi bagi saya, dah lama sangat dah. Nak berdend4m pun untuk apa? Kami ada berbual dan dia ada bertanyakan bagaimana saya lalui pengalaman dulu sewaktu g4gal dalam alam rumah tangga.

“Bagi saya, orang akan selalu bercakap dan hanya kita sahaja yang tahu diri sendiri. Hanya kita sahaja yang boleh buat diri sendiri bahagia. Nak bn0.h semua kata-kata n1sta orang itu, bvktikan dengan kejayaan,” katanya.

Dalam pada itu, Sharnaaz juga meng4ku memberikan kata-kata semangat buat penyanyi itu sewaktu dia membuat persembahan di AJL36.

“Tapi bukan dia seorang sajalah, rata-rata yang bertanding pada malam itu pun adalah kawan saya juga. Saya d0akan kejayaan buat mereka semua. Sebenarnya, kalau nak tahu, genre muzik yang dibawakan oleh Shila di AJL36 itu adalah genre sebenar yang dia paling suka.

“Sejak kami bercinta dulu, saya tahu, memang itulah dia. Shila cukup suka genre muzik seperti kumpulan Evanescence. Tapi biasalah, dulu ada tangan-tangan ghaib yang mengawaI dia, jadi tak diberikan peluang itu.

“Tapi, tempoh hari, dia dapat peluang itu. Dia menyanyi dengan baik sebab benar-benar menjiwai. Akhirnya, kejayaan milik dia,” katanya.

“Tahniah Sha Love You Eh..” Shila Amzah Malu-Malu Diusik Soal Sharnaaz, Sakan Fara Fauzana Kenakan

Video) Sharnaaz Ahmad Keen On Rekindling Flame With Shila Amzah? - Hype Malaysia

TERDAHULU, baru-baru ini AJL36 yang berlangsung telah meraih perhatian ramai apabila lagu ciptaan Raja Nazrin Shah dan Fazleena Hishammuddin muncul juara yang disiarkan secara langsung di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Putra, Kuala Lumpur.

Menewaskan 11 lagu yang lain, melayakkan lagu Pelukan Angkasa nyanyian SOG dan Shila Amzah   membawa pulang hadiah wang tunai berjumlah RM100,000 dan trofi bersalut emas.

Selain netizen, ramai juga dikalangan artis yang turut memberi pendapat serta sokongan kepada mereka yang bertanding. Michael Ang dan juga Sharnaaz Ahmad merupakan artis yang dilihat cukup aktif di laman twitter yang sentiasa memberi pendapat tersendiri.

Kelihatan pelakon terkenal itu sudah dari awal telah meny0kong persembahan hebat kumpulan Sekumpulan Orang Gila (SOG) X Shila Amzah. Di samping itu geIagat Sharnaaz sentiasa mendapat re4ksi daripada pelbagai pihak. Dia yang berseIoroh k0nonnya nyanyian tersebut membuatkan dirinya merem4ng.

Dia juga berharap dengan nyanyian tersebut yang begitu hebat akan dapat memenangi juara di anugerah yang berprestij tersebut.

Benar tekaan ramai apabila persembahan dari SOG X Shila berjaya menambat hati juri sekaligus merangkul geIaran juara.

Ketika ditemubual stesen radio Hot FM, Fara Fauzana selaku deejay sempat lagi mengus1k penyanyi wanita tersebut tentang sokongan serta ulasan Shaarnaz mengenai nyanyiannya.

Lantas membuatkan selebriti tersebut terus bertukar maIu-maIu dan cuba untuk menukar t0pik.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Berita_viral22 (@berita_viral22)

Sumber: Utusan, Murai.my

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*