(Video) Tak habis2 n4fi & minta maaf lepas ‘hina’ 0KU, Netizen ger4m minta Kak Long 7E diam!

Hari ini media sosial penuh dengan kisah Kaklong 7E yang dilihat mulai mengajukan permohonan maaf setelah satu lagi video dirinya yang sedang membuat live dikecam ramai.

Kaklong 7E atau nama sebenarnya Wan Nor Baizura dipercayai mempersendakan goIongan kelainan upaya sambil menjawab beberapa kecaman daripada netizen kurang dari 24 jam selepas dirinya viral kerana diundang ke salah satu program kelolaan stesen televisyen bercorak Islamik.

Nafi & tak ada niat katanya

Setelah teruk dihentam, seperti biasa wanita tersebut telah mulai ‘gelabah’ dengan memuat naik beberapa status di Facebook dengan memohon maaf dan menafikan dakwaan tersebut.

Dia juga sempat berkongsi rakaman video perbualan secara video call untuk membuat permohonan maaf ‘secara terbuka’ menurut dirinya sendiri.

.

.

Buat perm0honan maaf secara terbuka pulak

Elok la tu niat nak kvrangkan main media sosial

St0p la dulu main media sosial

Disebabkan mvak dengan drama tersebut, ramai yang meminta Kaklong 7E untuk senyap dahulu dan berhenti play v1ctim setelah beberapa kali video dirinya bersikap bi4dap tuIar.

Mereka juga sudah b0san dengan perm0honan maaf yang dibuat berulang kali dan berasa bangga apabila dirinya mendapat pubIisiti disebabkan hal neg4tif seperti ini.

Kita ni hidup bukan sorang2 kak..

Netizen ni tak la jahat sangat. Nasihat suruh rileks sikit..

Boleh tak jangan nak buat live dekat semua perkara..

Pergilah mvhasabah diri tu dulu..

Namun begitu, usahanya ‘mempert4hankan’ diri dengan membuat live perm0honan maaf dan meng4kui hanya bergvrau sahaja seakan sudah terlambat kerana ada goIongan 0KU yang telah membuat laporan polis berhubung video tuIar itu.

Mereka melakukan hal tersebut dengan harapan peniaga k0smetik berkenaan mengambil ikhtibar dan pengajaran agar tidak susuka hati mengeluarkan perkataan atau menunjukan sikap kvrang elok kepada umum.

Sumber: Facebook Wan Noor Baizura, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*