Sarat hamiI 9 bulan, wanita k0ngsi detik cem4s ‘stuck’ dalam Iif – “BIur & berpeIuh”

Seorang wanita berkongsi pengalaman sewaktu berdepan detik cem4s apabila terper4ngkap dalam lif selama dua jam dipercayai berlaku di bangunan kediamannya.

Menerusi satu video di aplikasi TikTok, lebih mencem4skan apabila m4ngsa Farieyna Nasya sedang s4rat hamiI sembilan bulan yang hanya menghitung hari untuk bersaIin sebelum diseIamatkan pasukan bomba.

Menurut Farieyna, dia ada menghubungi pihak penyeIenggara bangunan tersebut tetapi mujur pihak bomba tiba di lokasi terlebih dahulu bagi melakukan sesi menyeIamat.

“Pengalaman sembilan bulan bawa perut. Terper4ngkap dalam lif.. alhamdulillah semua baik. Terima kasih abang bomba, telefon penyelenggara belum sampai. Abang bomba penyeIamat,” tulisnya baru-baru ini.

Difahamkan ketika itu, Farieyna mahu pergi ke tempat kerja sebelum berlaku kejadian tidak didvga sehingga suami dan anak sabar menantinya untuk dikeluarkan dari lif.

“Pengalaman bawa perut sembilan bulan. Terperangkap dalam lif dua jam sebelum pergi kerja.. sambil tunggu abang bomba sampai. Terima kasih pasukan bomba.

“Anak dan suami setia menunggu saya keluar dengan seIamat,” kongsinya lagi.

Rakaman berdurasi 26 saat itu memaparkan beberapa anggota bomba berjaya membawa Farieyna keluar dari lif sambil kedengaran suara anaknya yang memanggil ‘mummy mummy’.

Video berkenaan meraih 1.7 juta tontonan dan 3,200 komen netizen yang tumpang s1mpati dengan nasib menimpa ibu hamiI itu namun bersyukur semuanya dalam keadaan seIamat.

“Keluar dah memang bIur & berpeIuh sangat”

Sebab tu f0bia naik lif

Sed1h dengar anak panggil ‘mummy’

Alhamdulillah.. mujur seIamat

Kalau saya, mesti kena ser4ngan pan1k

Sumber: TikTok @farieynanasya1_, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*