Didkwa Pvtus Cinta, Janna Nick Akhirnya Bersuara.. Ini Kata2 Beliau Buat Semua Peminat

Kuala Lumpur – Pelbagai drama pvtus cinta yang dilakukan pelakon sensasi Janna Nick selama ini did4kwa netizen sekadar untuk mempromosikan pelancaran video muzik s1ngle terbaharunya berjudul Mentari Setia.

Bahkan dia sejak beberapa hari lalu mencetvskan k0.ntroversi apabila memuat naik foto bersama seorang lelaki di atas katil sehingga mengundang kec4man netizen.

Menerusi perkongsian terbaharu Instagramnya memaparkan dia dip.eluk lelaki itu yang menjadi model dalam video muzik Mentari Setia, Janna menulis kapsyen sayu tentang lagu tersebut.

“Kesed1han, kek3cewaan, segala luahan adalah benar dan penulisan lirik tulis dari hati yang pernah terluka,” tulis Janna disusuli dengan pemberitahuan pautan video muzik pada profil Instagramnya.

Kapsyen tersebut seolah-olah menunjukkan lagu terbaharu itu mengenai kisah pvtus cintanya bersama kekasih, Dini Schatzmann.

Tampil Jelaskan Keadaan

Pelakon Janna Nick, 27, memang berdepan fasa p4tah hati, terIuka, sedih, k3cewa sehingga menyepi diri hampir sebulan akibat terkait desas-desus kemelut cinta dengan kekasihnya juga pelakon Dini Schatzmann, 28.

Janna atau nama sebenarnya Nurul Jannah Muner berkata, dia sedar bahawa bahagia yang dicari bukan semestinya menjadi miliknya dan perlu kuatkan diri menghadapi kes.edihan itu.

Saya sedar sebesar mana orang itu sayang, dia tak mungkin kekal selamanya. Itu bahagian paling s.ulit. Kena sedar dalam sini, bahagia dan rasa sayang macam mana pun, orang datang dan pergi.

Kita tak boleh miliki hati mereka kalau mereka pilih untuk pergi. Lepaskan. Saya pun takkan paksa orang untuk kekal. Saya tahu harga diri, saya berdikari.

“Memang sed1h orang yang pernah kita sayang, ada dalam hidup kita, lalui fasa-fasa bahagia akhirnya pergi. Tapi, takkan sebab dia pergi kita kena terus b.enci,” katanya dalam temubual bersama program Melodi TV3.

Janna turut memohon maaf kepada peminat terutamanya yang kec3wa atau merasakan luahan-luahan sed1hnya di media sosial hanya sekadar men.agih perhatian dan cuba mainkan perasaan ramai.

Saya tidak pernah men4fikan atau mengiyakan. Daripada awal, saya tak pernah cakap apa-apa. Hanya kerana tajuk-tajuk berita yang tulis begitu, saya pvtus cinta, k3cewa, mereka iyakan serta buat spekuIasi.

Kemudian sendiri jadi kec3wa dan sed1h. Saya minta maaflah. Tapi, takkan semua hal saya nak kena kongsi dengan semua orang. S.umpah, saya pernah melalui fasa itu.

“Saya pun tak saIahkan kalau ada yang buat sp.ekulasi. Saya tak marah langsung. Malah, soal masih keluar bersama Dini, kami tetap saja berkawan lagi dan dia pun rakan niaga dalam syarikat kami,” katanya.

Sebelum ini, Janna menarik perhatian netizen dengan perkongsian dibuat di media sosial seolah-olah menggambarkan dia berhadapan m.asalah cinta dengan kekasihnya, Dini.

Ia diperkuatkan dengan t.indakan Janna yang sudah tidak mengikuti Dini di Instagram, termasuk dia juga sanggup membawa diri bercuti sendirian ke Eropah bagi menenangkan diri.

Tak ambil tahu hal Janna Nick, Dini Schatzmann mengelak jawab g0sip sudah putus cinta… “Itu kehidupan peribadi dia”

Dini Schatzmann kunci mulut isu putus cinta dengan Janna Nick - Kosmo Digital

, media hiburan melaporkan status hubungan pasangan pelakon Janna Nick dan Dini Schatzmann masih menjadi tanda tanya dalam kalangan peminat.

Menjawab mengenai perkara itu, Dini atau nama sebenar Dini atau Dini Azan Schatzmann, 28, berkata luahan hati teman wanitanya itu adalah hal peribadi yang tiada kaitan dengan dirinya.

“Apa yang dilakukan Janna adalah kehidupan peribadinya. Personal dia adalah personal dia, dan personal saya adalah personal saya.

dini1 - 1“Maaf saya tidak mahu komen apa-apa tentang perkara ini,” katanya kepada mStar.

Dini berk0ngsi perkara itu ketika ditemui di majlis pelancaran Nestle’s Harvest Gourmet yang diadakan di Bangsar, Kuala Lumpur pada Jumaat.

Dalam pada itu, Dini juga enggan mengulas d4kwaan kononnya kisah ‘putus cinta’ itu merupakan gimik untuk lagu baharu nyanyian Janna atau nama sebenar Nurul Jannah Muner.

Pelakon Cik Reen dan Encik Ngok Ngek itu hanya berlalu pergi ketika disoal mengenai status terkini hubungannya dengan Janna.

Apa yang dilakukan Janna adalah kehidupan peribadinya. Personal dia adalah personal dia, dan personal saya adalah personal saya.

DINI SCHATZMANN

PELAKON

Menurut Dini, tujuannya hadir pada pagi ini adalah semata-mata untuk majlis pelancaran Nestle dan dia enggan menjawab soalan yang berkaitan peribadi.

“Maaf, saya hadir hanya untuk acara ini dan tidak mahu menjawab sebarang soalan yang berunsur peribadi,” ujarnya.

aaaa

Dini masih berteka-teki tentang status hubungan dengan Janna.

Baru-baru ini, Janna menimbulkan spekulasi dalam kalangan peminat apabila dikatakan hubungan cintanya bersama Dini sudah berakhir.

Pelakon wanita itu dikatakan membawa diri ke luar negara untuk menenangkan fikiran dan tidak lagi mengikuti akaun Instagram teman lelakinya itu.

 

Sumber: HMetro, Instagram, OM, mStar

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*